reddelinnea Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 (endret) Hvordan kan jeg få bilder på profilen? Endret 12. august 2005 av reddelinnea
Gjest Hel Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Mener du avatar (bilde under navnet ditt) eller bilde som bare viser seg i profilen?
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2005 Mener du avatar (bilde under navnet ditt) eller bilde som bare viser seg i profilen? ← Jeg mener avatar? Bilde under profilen? Også lurer jeg på hvordan man får den under også?
Gjest Hel Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Bare gå inn på kontrollpanelet ditt og scroll ned. Til venstre er det en link som heter Endre avatar. Bare klikk den og last opp bildet du vil ha. Men pass på at det er 90x90 eller mindre.
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2005 Hvordan kan jeg finne andre bilder? Nå prøvde jeg bare et bilde som allerede var der jeg da. Og hvordan vet jeg at bildene er små? Vet dere om et bildegalleri på nettet med små bilder? Som passer her?
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2005 Hvordan får jeg til begge deler? Den underskriften på en måte også?
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2005 Som feks. der det står: Jeg vil sove på en marsmallow. Det høres fint ut å sove på en sånn pute
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 For å få til bilde under må man være supermedlem, dvs betale littegrann. For å få til signatur, sånn som jeg har, altså tekst, må du inn på kontrollpanelet igjen. søk på "free avatars" på google, så finner du nok noen.
reddelinnea Skrevet 4. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2005 For å få til bilde under må man være supermedlem, dvs betale littegrann. For å få til signatur, sånn som jeg har, altså tekst, må du inn på kontrollpanelet igjen. søk på "free avatars" på google, så finner du nok noen. ← Men jeg får jo et bilde opp nå. Hvorfor? Hvordan kan jeg velge et annet bilde?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 Men jeg får jo et bilde opp nå. Hvorfor? Hvordan kan jeg velge et annet bilde? ← jeg misforsto deg, trodde du mente bilde i signaturen. Å velge et annet bilde, da må du jo endre det da. Laste opp et som du har funnet selv. Unnskyld at jeg forklarer så dårlig, litt sent på natten nå.
reddelinnea Skrevet 5. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2005 jeg misforsto deg, trodde du mente bilde i signaturen. Å velge et annet bilde, da må du jo endre det da. Laste opp et som du har funnet selv. Unnskyld at jeg forklarer så dårlig, litt sent på natten nå. ← Oki. Tusen takk for hjelp. Vet noen om det finnes en internettside som inneholder små bilder?
Gjest Hel Skrevet 5. august 2005 #12 Skrevet 5. august 2005 Det er mange som bruker denne: http://www.avatarity.com/
Englepus Skrevet 6. august 2005 #13 Skrevet 6. august 2005 Har du egne bilder på pcen som du har lyst til å bruke kan du laste ned et greit redigeringsprogram her: http://www.photofiltre.com/ Finner du et bilde på internett og lurer på hvor stort det er, høyreklikker du på det og velger egenskaper.
reddelinnea Skrevet 7. august 2005 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2005 Hva skal jeg trykke på når det står på engelsk? Når jeg trykker på høyre mustakst og skal vite hvor stort bildet er?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #15 Skrevet 7. august 2005 (endret) På http://www.avatarity.com/ står det hvor store bildene er, uten at du behøver å klikke. Hvis du vil gjøre det enklest mulig, leter du til du finner et bilde som er 90x90 eller mindre. Høyreklikk og trykk på lagre som. Gå inn i kontrollpanelet, klikk på endre avtar, og legg inn bildet som du har lastet ned. Håper det var til hjelp? (ser nå at du kan klikke på bildet, og forandre størrelsen veldig enkelt på denne siden). Endret 7. august 2005 av lilypie
reddelinnea Skrevet 12. august 2005 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2005 På http://www.avatarity.com/ står det hvor store bildene er, uten at du behøver å klikke. Hvis du vil gjøre det enklest mulig, leter du til du finner et bilde som er 90x90 eller mindre. Høyreklikk og trykk på lagre som. Gå inn i kontrollpanelet, klikk på endre avtar, og legg inn bildet som du har lastet ned. Håper det var til hjelp? (ser nå at du kan klikke på bildet, og forandre størrelsen veldig enkelt på denne siden). ← Tusen takk.. Nå fant jeg et bilde, og det kom opp. Takk for all hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå