AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Del Skrevet 25. november 2020 Hva skal du bake til jul i år? Del gjerne dine beste oppskrifter! Blir annerledes jul i år, så behøver inspirasjon. Anonymkode: 3ea94...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Del Skrevet 25. november 2020 Vi lager alltid denne, og gjerne flere ganger i løpet av desember fordi de forsvinner fort🤭 https://konatil.blogg.no/1513545417_rocky_road_i_boks.html Anonymkode: 9c069...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. november 2020 #3 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi lager alltid denne, og gjerne flere ganger i løpet av desember fordi de forsvinner fort🤭 https://konatil.blogg.no/1513545417_rocky_road_i_boks.html Anonymkode: 9c069...c21 Jeg lager også disse, men jeg bruker minimarshmallows, så slipper jeg klinet med å dele. Lager også en variant med Digestivekjeks, den varianten stekes og er annerledes, men også veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Del Skrevet 25. november 2020 Brune pinner. Bruker Tine sin oppskrift med perlesukker og mandler. Må alltid bake flere ganger da det blir tomt lenge før jul🙈 Anonymkode: 6149d...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 25. november 2020 #5 Del Skrevet 25. november 2020 https://mills.no/oppskrift/melange/doble-sjokoladeflarn/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Del Skrevet 25. november 2020 Sjakkruter og danske rutebiler (marengs med sjokolade) . Anonymkode: 65d49...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Del Skrevet 26. november 2020 Lefser, ikke noe annet. Når jeg var fjorten bakte jeg alt fra serinakaker, marengs med kokos, pepperkaker, u name it. Er ikke glad i kaker, men det blir også bløtkake og min mor bidrar med Kapteins drøm. Anonymkode: acf27...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Del Skrevet 26. november 2020 Pepperkaker, sirupsnipper, sandnøtter, berlinerkranser, og krumkaker. Jeg skulle gjerne bakt brune pinner og glasskaker og masse annet, for jeg elsker å bake småkaker. Dessverre blir det jo ikke spist, så jeg lager heller noen få slag, og veldig små porsjoner av hver.. Anonymkode: 58d06...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. november 2020 #9 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) Jeg elsker å bake, så jeg baker ganske mye til jul. Jeg baker alltid: Krumkaker Strull Julekake Lussekatter Krydderkake Berlinerkranser Havreflarn Prestegårdsringer I tillegg veksler jeg på noen kaker, og i år skal jeg også lage: Rømmebrød Tykklefse Sjokoladetopper Mor Monsen Peppernøtter Danske brinbærsnitter (Hindbærsnitter) Sarah Bernhardt Banankake/brød Marvpostei eller fyrstekake Samboer skal i tillegg lage pepperkaker. For de som lurer så lager jeg kaker til hele familien (og tar alltid med på julaften). Jeg pleier å lage en del og gi bort, spesielt til farmor som ikke orker å lage så mye julekaker lenger. Jeg pleier også fryse ned en del kaker og har utover jula/året. En del av dette kan man jo spise hele året. Endret 26. november 2020 av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå