Rucula Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Vi har kjøpt nytt hus og driver å planlegger nytt kjøkken. Har i utgangspunktet bestemt oss for platetopp med integrert ventilator fra bosch. men min mor er så skeptisk og dette gjør meg usikker. noen som har dette og vil komme med erfaring?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Sikkert er helvete vis du søler en kjele saus nedi ventilatoren Anonymkode: 349f5...5af 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Har ikke selv, men kjenner flere som jar, de sier at de er veldig fornøyd! Anonymkode: eaea8...642
Rucula Skrevet 25. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke selv, men kjenner flere som jar, de sier at de er veldig fornøyd! Anonymkode: eaea8...642 Supert, takk for svar
globalagogo Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert er helvete vis du søler en kjele saus nedi ventilatoren Anonymkode: 349f5...5af Jeg tenker det samme
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Så et intervju med noen som hadde det, og vedkommende skrøyt veldig av det (uten at det var reklame/sto merke eller noe som helst). Litt vel tynt grunnlag, men siden jeg så det har jeg vært veldig nysgjerrig på om det fungerer så godt som det der ble fortalt. Det virker jo genialt, og er tøft ut. Anonymkode: c6103...5a7
Zienna Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Har ingen erfaring selv, men kjenner folk som har og er veldig fornøyd. Har sett forskjellige løsninger, både av typen som glir opp fra kjøkkenbenken og av dem som er innebygget i platetoppen og suger ned. Om jeg var deg ville jeg valgt 90 cm platetopp (ikke 60cm) innebygget ventilator som trekker damp ned. 1
OppNedPåAlt Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Veldig fornøyd med vår, røroshetta panorama. Vi har platetopp på kjøkkenøya. 1
Rucula Skrevet 25. november 2020 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2020 Zienna skrev (14 minutter siden): Har ingen erfaring selv, men kjenner folk som har og er veldig fornøyd. Har sett forskjellige løsninger, både av typen som glir opp fra kjøkkenbenken og av dem som er innebygget i platetoppen og suger ned. Om jeg var deg ville jeg valgt 90 cm platetopp (ikke 60cm) innebygget ventilator som trekker damp ned. Vi skal ha en sånn som er innebygget i platetoppen, 90 cm og suger ned en Bosch 6 ett eller annet 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Vi har det, en fra elica, det er disse - https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/induksjonstopp/43679/eico-nikola-tesla-prime-platetopp-med-ventilator-eico4982 Disse platetoppene overtar nå de vanlige ventilatore, dvs av de som kjøper nytt kjøkken, velger nå DE FLESTE en ventilator i en platetopp. Eneste minus er at ja, du vil miste 20 cm benkeplass. De er absolutt ikke helvete å vaske, tvert motsatt. Den platetoppen jeg linket til, den ventilatordelen kan vaskes i oppvaskmaskin. Og passer i oppvaskmaskin også, fordi den er jo liten. Så, faktisk, mye enklere renhold en med "hette"-ventilator. Anonymkode: 9c2e7...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå