AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hei Er det egoistisk av meg og tenke på og få et barn til når vi kun har 2 soverom i leiligheten ? 🤔 Barnet vi har er 17 mnd og har det minste soverommet men i begynnelsen i en del mnd så sover jo babyen inne hos oss og hvis vi tar det minste soverommet og begge ungene det største og deler blir det da feil av meg ? 😶 Tenker en del på det om det er best og vente til vi har fått flyttet i noe større men har ikke anledning til det nå 😕 noen tanker ? Anonymkode: 3e3e9...cd6
solmåneogstjerner Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Det går helt fint. Minste sover hos dere en god stund. Etterhvert kan dere prøve å flytte den til den andres rom. Hvis det er vanskelig, sover den hos dere. Alle trenger ikke eget rom! Spesielt ikke i småbarnsalder. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Jeg synes det høres helt greit ut det, ser ikke noe galt i at de må dele rom Er jo ganske normalt Anonymkode: 5fb64...89a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Det blir slik hos oss nå. Men jeg ser ikke på det som et problem, nå som de er så små. Min mor bodde på soverom med lillebrødrene sine og er blitt et fantastisk menneske idag. Vi er bortskjemt på plass i dagens samfunn. Dette skal gå fint ❤️ Anonymkode: 30c52...4b7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden): Det går helt fint. Minste sover hos dere en god stund. Etterhvert kan dere prøve å flytte den til den andres rom. Hvis det er vanskelig, sover den hos dere. Alle trenger ikke eget rom! Spesielt ikke i småbarnsalder. Okei så godt og høre fler er enige Anonymkode: 3e3e9...cd6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir slik hos oss nå. Men jeg ser ikke på det som et problem, nå som de er så små. Min mor bodde på soverom med lillebrødrene sine og er blitt et fantastisk menneske idag. Vi er bortskjemt på plass i dagens samfunn. Dette skal gå fint ❤️ Anonymkode: 30c52...4b7 Så godt og høre 😊🌟❤️ Anonymkode: 3e3e9...cd6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Jeg vokste opp i en diger villa med masse rom, men vi delte rom da vi vokste opp allikevel. Var koselig å slippe å sove alene og vi lærte å ta hensyn til andre. Anonymkode: 1777e...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Mine to yngste blir å dele soverom (to gutter, minste er ikke født enda) eldste (tenåring) har eget rom og jeg & pappaen sover på det lille soverommet Ikke plass til stort annet enn en seng og en kommode, men vi har alle klærne våres i garderobeskapet i boden. Det går så fint atte 🥰 Anonymkode: 3ed7f...cc0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Vi eide et hus på to etasjer, men leide ut en etasje. Dermed hadde vi kun to soverom selv. Bodde slik med tre unger. Flyttet når minste var 1,5 år og eldste 5,5 år. De to eldste delte rom, mens minste lå på vårt rom. Gikk helt fint når vi visste vi skulle ha noe større innen noen år 😄 men hadde ikke valgt det om vi hadde hatt dårlig økonomi... vi sparte 30 000 hver mnd på å bo slik, så vi visste det var midlertidig. Anonymkode: 39415...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå