AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Er det noen som har testet ut og lagd seg en rydde-adventskalender? Jeg lurte på å lage meg det. En dag rydde roteskuffen på kjøkkenet, en annen dag rydde i sokkeskuffen, en tredje dag rydde hylle 1 i boden etc etc. Tenker det er viktig at oppgavene ikke blir for store typ rydde hele boden på dag 4,men dele det ned så det føles overkommelig. Noen som har gjort dette og vil dele erfaringer og tips 😊 Anonymkode: 15ea0...1ef
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Hørtew kjedelig ut. Hvorfor ikke bare skrive en månedsliste utenom jula så fungerer det på akkurat samme måte. Bruk denne tiden på noe annet. Anonymkode: ae65e...80d
little fairy Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Vi flyttet for et år siden. Fikk ikke ordentlig system med en gang. Mye rot i skuffer og skap. Ting om hverandre. Satt av en dag til det. Tok alt oppi noen esker og sorterte. Feks luer, votter, turting sammen. Lyspærer, batterier ol sammen. Diverse pynteting, stearinlys osv sammen. Så plasserte jeg alt i ulike hyller og skuffer. Jeg tror du gjør lurt i å heller bruke 2-4 dager og gjøre mer om gangen så du får system. Feks hele boden en dag så du kan sortere og finne løsninger.
MiniMjau Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Hadde heller satt av noen dager, til dette. Gjør det systematisk og grundig. Bruk tid på å sortere og kaste / gi bort. Så når du ser hva du har,så kan du rydd på plass. Men..alle monner drar jo som kjent....
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Hadde denne i fjor. Ser den er utsolgt nå, men kanskje til neste år? Funket fint her😅 https://www.coolstuff.no/Get-Boring-Stuff-Done-julekalender Anonymkode: ac0e4...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå