AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Jeg gikk gjennom videregående og russetid som en pen jente som ikke gjorde noe galt. Jeg var i Forsvaret et år før jeg ble student og litt senere bestemte jeg meg for å skaffe meg noen erfaringer. Mye tenking, lesing, fantasier og sånn førte frem mot det. Det ble starten på en periode på tre-fire år hvor jeg begynte å ha sex. Mye sex, der jeg brøt grenser og hadde få sperrer for hva jeg tillot meg å oppleve. Dette var i en by, på en helt annen kant av landet, og jeg hadde ingen fra mitt hjemsted der. Jeg opplevde hele spekteret av opplevelser, fra topp til ikke så topp, men i hovedsak var dette bra. Nå skal jeg ikke gjøre dette mer, nå er jeg ferdig på skolen og skal jobbe. Men det jeg IKKE tenkte på underveis var om de som kjente meg fra denne tiden vil kunne dukke opp igjen, eller kjenne meg igjen, senere. Det var der jeg ikke tenkte langt nok. Jeg kom på det forleden da jeg tror jeg så en jeg kjenner i gangen der jeg har begynt å jobbe. Det er kanskje ikke så rart, men litt urovekkende. Men hvor ille kan det egentlig være? Hva kan han, eller andre, egentlig si eller gjøre? Anonymkode: c400c...108
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg gikk gjennom videregående og russetid som en pen jente som ikke gjorde noe galt. Jeg var i Forsvaret et år før jeg ble student og litt senere bestemte jeg meg for å skaffe meg noen erfaringer. Mye tenking, lesing, fantasier og sånn førte frem mot det. Det ble starten på en periode på tre-fire år hvor jeg begynte å ha sex. Mye sex, der jeg brøt grenser og hadde få sperrer for hva jeg tillot meg å oppleve. Dette var i en by, på en helt annen kant av landet, og jeg hadde ingen fra mitt hjemsted der. Jeg opplevde hele spekteret av opplevelser, fra topp til ikke så topp, men i hovedsak var dette bra. Nå skal jeg ikke gjøre dette mer, nå er jeg ferdig på skolen og skal jobbe. Men det jeg IKKE tenkte på underveis var om de som kjente meg fra denne tiden vil kunne dukke opp igjen, eller kjenne meg igjen, senere. Det var der jeg ikke tenkte langt nok. Jeg kom på det forleden da jeg tror jeg så en jeg kjenner i gangen der jeg har begynt å jobbe. Det er kanskje ikke så rart, men litt urovekkende. Men hvor ille kan det egentlig være? Hva kan han, eller andre, egentlig si eller gjøre? Anonymkode: c400c...108 Ingen har noe med hva du har gjort. Flott at du har hatt erfaringer du har kost deg med. Hold hodet høyt hevet! Anonymkode: 8b350...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Dersom du er redd for hva som blir sagt , er ikke denne personen også en del av dette snakket / har vært med på det du har prøvd? Og evt dersom det snakkes og du blir evt spurt kan du bare si at du ikke kjenner deg igjen i det som blir sagt og personen er kjent fra studietiden men du fjernet deg fra personen for det var så mye rart slarv om enkelte fra denne personen. Anonymkode: c095f...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Men hvor ille kan det egentlig være? Hva kan han, eller andre, egentlig si eller gjøre? De fleste av oss gjorde litt forskjellige ting vi kanskje ikke har lyst til å prate så mye om i ettertid, men som likevel er verdifulle erfaringer i de årene av livet du nevner. Det blir bare ille hvis du selv gjør det til ille, de aller, aller fleste vil ikke si eller gjøre noe som helst. Noen av dem kommer kanskje til å dukke opp, men det er ikke noe å tenke på, og mange av oss har noe av den samme erfaringen du beskriver. Om den personen du møtte i gangen er den du tror, så er det ikke noe å tenke på, bare hils og fortsett med ditt. Jeg ser det egentlig bare i et ledd av prosessen om å bli "voksen", det høres både sunt og riktig ut. Anonymkode: 37457...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Tenker at det er fint at en person har fått herjet ifra seg før man finner den rette personen å etablere familie med når den tid kommer i fremtiden. Har litt motsatt side at jeg har ikke herjet ifra meg før jeg etablerte meg, har ett lite indre uro som vil at jeg vil prøve ut det meste før jeg blir for gammel. Jager etter noe jeg ikke vet hva er liksom,alltid et lite jag etter noe som man ikke har Anonymkode: f81e7...686
herzeleid Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 De fleste arbeidsplasser vil det vell oppfattes som temmelig uprofesjonelt å snakke om andres fortid på den måten, så med mindre det er snakk om en gjeng som henger mye sammen i situasjoner der slike tema er mer naturlig eller en arbeidsplass med helt andre normer for hva en prater om på jobb tviler jeg på at det vil komme opp. De fleste steder vil vell det i så fall være mer ødeleggende for den som tar det opp.
Gjest Alterego666 Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er kanskje ikke så rart, men litt urovekkende. Men hvor ille kan det egentlig være? Hva kan han, eller andre, egentlig si eller gjøre? Alle må eie sin egen historie på godt og vondt. Du sier at dette har vært bra for deg. Da kan du også eie at du har blitt kjent med ditt seksuelle deg og er komfortabel med det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Du må ta konsekvensene av dine valg 🙂 Mest sannsynlig skjer det ingen ting, men om noe skulle bli sagt, blir det glemt etter 15 minutter likevel, fordi da er det noen andre som er mer interessante. Det er på grunn av sånt som dette jeg forblir singel. Anonymkode: a29f0...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå