AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Dette er en sak fra tidlig i sommer, men jeg tenker fortsatt på den. Vi hadde hatt en liten fest. (Vi burde kanskje ikke ha gjort det, men den gangen like før ferien så det lysere ut med corona. Jada, beklager, men det gikk bra.) Men vi som var der holdt på lenge og var vel ganske så drita alle sammen da vi la oss. Noen overnattet. Utpå formiddagen kommer venninnen min i døra. Jeg er såvidt våken og vi snakker litt. Samboeren min ligger ved siden av og våkner. Vi er fyllesjuke og jeg mumler noe om at han skal hente vann til meg. Og så gjør han det! Men han er naken, har fyllepikk og venninnen min satt på sengekanten på den andre siden. Han snubler inn på kjøkkenet, naken, henter vann og kommer tilbake, med pikken rett til værs, og så legger han seg i senga igjen uten å si noe, og sovner. Nå vet jeg at hun har sett ham naken, sett pikken hans, sett ståpikken hans og egentlig alt det er å se på samboeren min. Kleint så det holder. Han bryr seg ikke og sier at det var jeg som ba ham gjøre det. Anonymkode: 76a2f...4e7 7
TinaChristina Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Og hva er det å gjøre med det? 41
Oppgitt utleier. Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er en sak fra tidlig i sommer, men jeg tenker fortsatt på den. Vi hadde hatt en liten fest. (Vi burde kanskje ikke ha gjort det, men den gangen like før ferien så det lysere ut med corona. Jada, beklager, men det gikk bra.) Men vi som var der holdt på lenge og var vel ganske så drita alle sammen da vi la oss. Noen overnattet. Utpå formiddagen kommer venninnen min i døra. Jeg er såvidt våken og vi snakker litt. Samboeren min ligger ved siden av og våkner. Vi er fyllesjuke og jeg mumler noe om at han skal hente vann til meg. Og så gjør han det! Men han er naken, har fyllepikk og venninnen min satt på sengekanten på den andre siden. Han snubler inn på kjøkkenet, naken, henter vann og kommer tilbake, med pikken rett til værs, og så legger han seg i senga igjen uten å si noe, og sovner. Nå vet jeg at hun har sett ham naken, sett pikken hans, sett ståpikken hans og egentlig alt det er å se på samboeren min. Kleint så det holder. Han bryr seg ikke og sier at det var jeg som ba ham gjøre det. Anonymkode: 76a2f...4e7 Haha 15
Gjest Tranma Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Shit ass! Hva er problemet? Var den mindre enn du hadde fortalt venninna di at den var?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Dere er voksne folk, ts. Å se naken mann er ikke mer "skummelt" enn å se naken dame. Norge må virkelig begynne med fellesgarderober i grunnskolen og felles nakenbadeanlegg for befolkningen så slikt hysteri utgår på dato.. Anonymkode: 51e7e...3ea 17
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Hva er fyllepikk? Anonymkode: d82d1...c92 24
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Er du redd hun ble fristet? Anonymkode: 4931a...d72 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er fyllepikk? Anonymkode: d82d1...c92 Full av gårsdagens safter og sæd. Anonymkode: b57eb...592 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Full av gårsdagens safter og sæd. Anonymkode: b57eb...592 Nei det er feil Anonymkode: 26727...24b
solmåneogstjerner Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Ideelt sett burde det kanskje ikke ha skjedd. Men det er jo ikke noen krise heller. Alle er nakne under klærne. Alle menn har pikk, alle kvinner har vagina og pupper. Man går vanligvis ikke og viser det frem, men det er ikke verdens undergang om noen har sett heller. Og dere alle hadde vært på fyllefest og var sikkert fyllesyke. Kunne fort ha vært noen andre. Hvis slikt er helt krise så må dere avstå fra slike fester/situasjoner. Tenker du på det så lenge etterpå? Gi slipp. 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Jeg skjønner ikke problemet 🤔 Hvis det ikke var kleint for han som var naken hvorfor er kleint for deg? Anonymkode: a8a36...e4d 15
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er feil Anonymkode: 26727...24b Nei, det er en ekte fyllepikk. Anonymkode: b57eb...592
solmåneogstjerner Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er en ekte fyllepikk. Anonymkode: b57eb...592 Vet heller ikke hva det er... men det er i det minste det som henger på mannen, og sikkert ikke så forskjellig fra andre menns... 2
AnonymBruker 42 Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 Trudde "fyllepikken" var kjent for å være litt av en slapping og å peke mot Guangdong i Kina, men greit nok... Hva er problemet her, bortsett fra at typen din kanskje er en helge/hobby-naturist? 31
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Vet heller ikke hva det er... men det er i det minste det som henger på mannen, og sikkert ikke så forskjellig fra andre menns... Nå vet du det. Anonymkode: b57eb...592
solmåneogstjerner Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå vet du det. Anonymkode: b57eb...592 Ehh. Nei?? Hva er det?
Gjest Tranma Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 Har en følelse av at alle menn som viser seg frem første gang for noen har stiv pikk, eller tar jeg feil?
Nuka Skrevet 25. november 2020 #20 Skrevet 25. november 2020 Fra mitt perspektiv skjønner jeg på sett og vis at du syns det er kleint da det er samboeren din og veninnen din, men etter en fyllefest, bakfull og kanskje fyllesyk kan det fort bli litt care. Dersom det hadde skjedd i en helt vanlig situasjon ville jeg skjønt du reagerte, men her er det vel best å glemme hele greia i stede for å dvele ved det og lage en stor sak av det. ☺️ 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå