AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Kjæresten min liker å game og jeg kan godt være med å synes d er gøy av og til men setter meg aldri ned selv for å game. Føler ikke noe fellesskap i det. Vi har jo litt ting til felles men jeg liker ting som strikking, tegning, maling, og puzzling som han ikke er så alt for glad i. Kan man fortsatt være sammen da? Føler han skulle trengt en skikkelig gamerjente. Men når jeg tenker meg om er d mange gutter og jenter med ulike interesser som er ilag. Hvorfor tenker jeg så mye over det da? Han bruker den tiden han har hjemme hos seg selv til å spille med kompisser, se på serier trene og husarbeid så han er ikke spilleavhengig. Anonymkode: 79118...7f0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Så lenge han ikke spiller hele dagen og klarer å prioritere andre viktige ting så er det jo bare som en hvilken som helst hobby, egentlig Her spiller vi begge to, noen ganger sammen/mot hverandre og noen ganger hvert vårt spill. Eller så spiller én av oss og den andre gjør hva som helst annet vi vil. Strikking, tegning og maling er jo ikke en gruppeaktivitet akkurat, hva tenker du han skulle gjort istedet? Anonymkode: 02744...d87 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Det går helt fint! alle trenger sin egen hobby, så du burde være veldig glad for at det er noe så uskyldig som å game. når han spiller kan du sitte å tegne hvis du vil det min samboer er også en ekte gamer, og vi har det veldig fint sammen. han gamer, jeg ser på jenteserier han synes er kjedelig eller leser en bok. jeg tror det bare er sunt 😄 Jeg er bare så glad for at han heller vil spille enn å gå ut å feste med venner hele tiden ❤️ Anonymkode: 74103...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det går helt fint! alle trenger sin egen hobby, så du burde være veldig glad for at det er noe så uskyldig som å game. når han spiller kan du sitte å tegne hvis du vil det min samboer er også en ekte gamer, og vi har det veldig fint sammen. han gamer, jeg ser på jenteserier han synes er kjedelig eller leser en bok. jeg tror det bare er sunt 😄 Jeg er bare så glad for at han heller vil spille enn å gå ut å feste med venner hele tiden ❤️ Anonymkode: 74103...fcf Ts:Åja hva driver dere med sammen da? Anonymkode: 79118...7f0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts:Åja hva driver dere med sammen da? Anonymkode: 79118...7f0 Vi lager mat sammen, har en serie vi ser på, reiser på hytten, fisker og bader 🙂 går turer, og trener sammen 😄 vi bor jo sammen, så selv om vi har hver vår hobby, så ser vi jo hverandre hele tiden. 🙂 Anonymkode: 74103...fcf 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Selvfølgelig Min kjæreste gamer i perioder. Da sitter jeg samme stue og ser kanskje serier på laptopen, kanskje jeg strikker og ser på hva han gjør, eller jeg spiller litt selv på pcen min. Man er ikke nødt til å gjøre det samme hele tiden for å være i et forhold Vi lager også mat sammen, ser serier og filmer, går turer. Det er bare sunt å ha ulike hobbyer, så lenge de ikke tar opp all fritid. Anonymkode: 92810...770 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Jeg vil jo påstå at det er vesentlig mer mulighet og rom for å game sammen, enn det er å strikke eller pusle sammen. Men, det er nå så, uansett, man trenger på ingen måte ha like hobbyer for å passe sammen. Kanskje det motsatte, særlig over tid. Anonymkode: 1ca76...490
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Det er sunt å ha hobbyer utenom hverandre. Så lenge ikke hobby styrer livet, må det vel være greit? Anonymkode: 9cdf8...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Må bare informere om at det funker ypperlig å sitte sammen mens han gamer og du selv strikker, pusler, tegner og gjør andre sånne ting. Det er koselig å bare være sammen uten å gjøre noe sammen. Anonymkode: 3d72c...415
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Jeg tror ikke det er mange menn som gamer som faktisk har en kjæreste som gjør det også. Det er jo som at kjæresten din skulle tenkt at du kanskje ønsker en mann som hadde elsket å strikke og se jenteserier med deg. I forholdet mitt er det jeg som gamer mest (er kvinne), mannen kan spille av og til men er mest opptatt med en annen hobby. Ser ikke dette som noe problem i det hele tatt. Anonymkode: 285e6...6c3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Jeg skjønner ikke hva det er du mener skiller gamingen fra en hvilken som helst annen hobby. Jeg trener styrke. Jeg har null problemer med at mannen min ikke gjør det. Han er veldig glad i å se på tv. Det er ikke jeg. Igjen: null problem. Hvorfor mener du at gaming er noe begge må være interessert i? Her er mannen langt mer interessert i meg, og vi har både gaming-pc, xbok, playstation, OG nintendo i hus Han gamer litt (ikke så mye nå etter vi har fått barn..), men altså, hvorfor skulle det vært et problem om jeg ikke også likte gaming? Det er jo vel strengt tatt bare en fordel for ham at gaming-utstyret alltid er ledig.. Anonymkode: 26afe...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå