Gå til innhold

Sexy julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! 

skal lage sexy julekalender til typen, men ulike ting vi kan gjøre hver dag i desember! 

kanskje noen kan komme med gode forslag til hva vi kan gjøre? Her er mine forslag så langt, hvis noen andre også vil bli inspirert 🤩 

BJ en fast ukedag, 69, filme at vi har sex, sex foran peisen, massasje, ha stearinlys på soverommet, sexy undertøy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strippe for hverandre - kanskje plgg for plagg som del av en lek

Anonymkode: dad44...7ec

• Liker 2
Skrevet

Plukk noe du vet han liker. Kanskje noen stillinger, BJ hvis han liker det - prøv gjerne noen nye teknikker, mimrekveld, drømmekveld, etc. 

(PS: Jeg har laget en sexy julekalender som dere kan bruke, men det virker jo som om du er godt i gang med å lage din egen 💜.)

• Liker 3
Skrevet
Fioljenta skrev (På 26.11.2020 den 9.02):

Plukk noe du vet han liker. Kanskje noen stillinger, BJ hvis han liker det - prøv gjerne noen nye teknikker, mimrekveld, drømmekveld, etc. 

(PS: Jeg har laget en sexy julekalender som dere kan bruke, men det virker jo som om du er godt i gang med å lage din egen 💜.)

Tusen takk! På denne siden var det jo masse fint jeg kan bruke ❤️

Skrevet
Chumi skrev (7 timer siden):

Tusen takk! På denne siden var det jo masse fint jeg kan bruke ❤️

Så flott! Det var derfor jeg lagde siden - at flere kanskje kunne ha nytte av den. Det føltes rett og slett egoistisk ut å ikke dele. 💜

Og jeg tar gjerne imot tips selv, altså. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...