AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 I går kveld mens jeg satt hjemme og så på tv fikk jeg plutselig tilsendt bilde av fitta hennes. Har møtt henne et par ganger og fått nr. hennes,men aldri bedt om å få et sånt bilde. Hva er det folk som sender bilder av kjønnsorganet sitt egentlig vil oppnå med det? Anonymkode: 945ee...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Anmeld henne dersom dere ikke har avtalt å sende sånne bilder til hverandre og du ikke allerede har sendt henne noe først/i etterkant! Anonymkode: 6fb88...dc9 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Æsj, uff, ingen vil ha kjønnsorganer sendt uoppfordret på den måten der. Det er helt merkelig, aner ikke hvordan noen kan tro de oppnår noe ved å sende bilde av underlivet til noen på den måten. Anonymkode: 5fff1...510 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Fysj.... det finnes fortsatt de damene som tror at alle menn bare eeelsker å se alle mulige underliv... Anonymkode: dfcac...b56 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Å sende et bilde av kjønnsorganet sitt, uten tillatelse, det er blotting, og man gjør det alle burde gjøre i den situasjonen, man anmelder personen som blotter seg. Anonymkode: f3808...6e1 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fysj.... det finnes fortsatt de damene som tror at alle menn bare eeelsker å se alle mulige underliv... Anonymkode: dfcac...b56 Glemte å skrive at jeg selv er kvinne. Hun vet at jeg liker kvinner og jeg tror hun er nysgjerrig. Men jeg er ikke nysgjerrig på henne og vil ihvertfall ikke ha sånne bilder. Anonymkode: 945ee...cbb 2
Hannah80 Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Jeg har også opplevd å få slike bilder tilsendt. Jeg syns det er rett og slett ubehagelig å motta, hvis det er i en bli kjent-fase. Til og med fått video hvor damen onanerer. Mister interessen umiddelbart. 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Jeg er kvinne og har også opplevd å få tilsendt slike bilder fra andre kvinner. Det er for min del ingenting interessant med slike bilder, selv om jeg er lesbisk og selvsagt tiltrekkes av kvinner. Anonymkode: e0a39...af3 2
Hannah80 Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne og har også opplevd å få tilsendt slike bilder fra andre kvinner. Det er for min del ingenting interessant med slike bilder, selv om jeg er lesbisk og selvsagt tiltrekkes av kvinner. Anonymkode: e0a39...af3 Er en grunn til at jeg ikke er på Gaysir lenger. Mye slikt der;) 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Det har jo egentlig ikke så mye å si hvilket kjønn man er. Det å uppfordret få bilder av kjønnsorgan er like smakløst uansett. Anonymkode: 5fff1...510 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Glemte å skrive at jeg selv er kvinne. Hun vet at jeg liker kvinner og jeg tror hun er nysgjerrig. Men jeg er ikke nysgjerrig på henne og vil ihvertfall ikke ha sånne bilder. Anonymkode: 945ee...cbb Det er uansett helt feil måte å gå frem på 😬 Anonymkode: dfcac...b56
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Jeg har også opplevd å få slike bilder tilsendt. Jeg syns det er rett og slett ubehagelig å motta, hvis det er i en bli kjent-fase. Til og med fått video hvor damen onanerer. Mister interessen umiddelbart. Æsj ja, synes også det er ubehagelig. Vi har ikke datet eller noe, bare blitt kjent gjennom en annen venn. Hun virker nysgjerrig, fordi hun stadig stiller mye spørsmål om legningen min. Enten må hun ha missforstått noe, ellers er hun lite intelligent. Anonymkode: 945ee...cbb
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er uansett helt feil måte å gå frem på 😬 Anonymkode: dfcac...b56 Æsj ja Anonymkode: 945ee...cbb
Hannah80 Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Æsj ja, synes også det er ubehagelig. Vi har ikke datet eller noe, bare blitt kjent gjennom en annen venn. Hun virker nysgjerrig, fordi hun stadig stiller mye spørsmål om legningen min. Enten må hun ha missforstått noe, ellers er hun lite intelligent. Anonymkode: 945ee...cbb Veldig sært. De sosiale antennene hennes er jo totalt fraværende. Er hun ikke lesbisk selv? Tydelig at hun tror at du er takknemlig for all oppmerksomhet😁 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Veldig sært. De sosiale antennene hennes er jo totalt fraværende. Er hun ikke lesbisk selv? Tydelig at hun tror at du er takknemlig for all oppmerksomhet😁 Nei, tror bare hun er nysgjerrig. Jeg svarte ikke på bildet hun sendte. Anonymkode: 945ee...cbb
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I går kveld mens jeg satt hjemme og så på tv fikk jeg plutselig tilsendt bilde av fitta hennes. Har møtt henne et par ganger og fått nr. hennes,men aldri bedt om å få et sånt bilde. Hva er det folk som sender bilder av kjønnsorganet sitt egentlig vil oppnå med det? Anonymkode: 945ee...cbb Samme som menn som sender bilde av kjønnsorganet sitt? For et mer spesifikt svar ville jeg spurt henne direkte.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 Skjønner at du ikke vil ha en fremmed person sitt kjønnsorgan uoppfordret rett i synet på den måten. Men jeg mener at vi menn ikke har de samme assosiasjonene til uønsket pågående seksuell oppmerksomhet. Vi har ikke samme utrygghet som ligger til grunn eller ubehagelige erfaringer dette gir assosiasjoner til. Jeg er klar over at dette høres ut som "vi er tøffe" og "toxic masculinity" og jeg mener ikke å spille ned din vemmelse eller den andre personens freidighet, men jeg mener fremdeles at clitpic ikke er det samme som dickpic. Anonymkode: c3d37...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner at du ikke vil ha en fremmed person sitt kjønnsorgan uoppfordret rett i synet på den måten. Men jeg mener at vi menn ikke har de samme assosiasjonene til uønsket pågående seksuell oppmerksomhet. Vi har ikke samme utrygghet som ligger til grunn eller ubehagelige erfaringer dette gir assosiasjoner til. Jeg er klar over at dette høres ut som "vi er tøffe" og "toxic masculinity" og jeg mener ikke å spille ned din vemmelse eller den andre personens freidighet, men jeg mener fremdeles at clitpic ikke er det samme som dickpic. Anonymkode: c3d37...5e2 Jeg er dame selv. Anonymkode: 945ee...cbb
Kragebein Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå