Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Hvilke salonger i Trondheim er flinke på hairextensions, og da mener jeg med naturhår og pris (ikke for dyrt, men likevel bra!) Noen som vet?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Hvilke salonger i Trondheim er flinke på hairextensions, og da mener jeg med naturhår og pris (ikke for dyrt, men likevel bra!) Noen som vet? ← Jeg vil bare si at du bør tenke deg godt om før du tar extension. Jeg fikk det i juni og det varte ikke to uker engang! Håret ble veldig flokete og var umulig å gre ut. Jeg så rett og slett ut som en trollkjerring på håret! Frisøren jeg gikk til for å ta det ut igjen, måtte klippe deler av mitt eget hår vekk. Jeg må si at jeg følte meg veldig fin på håret den første uken, men hva hjelper det når det er sinnsykt dyrt, varer alt for kort og håret blir helt umulig...?
Gjest Mio Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Jeg har kun hatt positive erfaringer med extensions. Har brukt naturlig hår av typen Great Lengths. Da jeg fikk gjort det i Trondheim for tre år siden, var det hos frisør Schankes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå