AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Vi har akkurat kjøpt en fem år gammel Hyundai. Når vi hører på musikk, må vi nesten skru lyden helt opp. Så nå kjørte vi med favorittsangen på blåtann, og da lyden ikke var nok, skrudde jeg opp på mobilen i tillegg. KNAAÆRK sa det og all lyd var vekke. Trodde jeg hadde sprengt anlegget. Ingenting på blåtann, FM eller annet, helt stille. Stoppa, slå av bilen, slå den på igjen, og BÆM der var lyden. Nå er den som normal, der halv lyd i menyen er litt for høyt til å ha det slik - altså en merkbar forandring. Hva i alle dager er det som har skjedd? Har ikke peiling på bil, elektronikk eller lydanlegg, men det virker som om vi har fjernet en propp i systemet, ved et uhell. Anonymkode: 40cfd...cb5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Det er forsterkeren som kutter ut, er en sikkerhetsfunksjon. Juster lyden på telefonen til maks og så juster lydstyrken på anlegget etterpå. Anonymkode: b4d5c...3b7 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Takk for svar! Men hvorfor var lyden på hele anlegget høyere etterpå? Gjaldt både på FM og blåtann, hvor jeg i mellomtiden hadde redusert volumet igjen. Anonymkode: 40cfd...cb5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Sikkert pga noen knapper dere har trykket på som er blitt nullstilt Anonymkode: f3e79...872 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå