Gjest Hemli Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Har en kompis som jeg har blitt forelska i. Har lyst til å fortelle ham det, men er redd for å ødelegge vennskapet. Kan man fortsette som venner selvom han vet at jeg er forelska, eller blir det bare rart? Føler nesten at jeg fører han bak lyset når jeg og alle venninnene mine vet at jeg er forelska i ham, og han ikke vet det selv. Div omstendigheter gjør at vi ikke kunne blitt kjærester nå, så det er ikke et alternativ å "prøve seg" på ham. Har bare så lyst til å lette hjertet og si det rett ut! Noen med erfaring fra den ene eller andre siden?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Hvis ikke det kan bli noe mellom dere uansett, hvorfor risikere at vennskapet ryker fordi det blir rar stemning mellom dere?
*M* Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Er ikke akkurat samme situasjon som deg og har vært der i over 1 år nå. Jeg har ikke hatt selvtillitten til å si noe og nå vet jeg det er for sent. Så jeg må si meg enig med Rosin. Dersom det ikke ville fungert er det da verdt å risikere et godt vennskap?
Gjest Hemli Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Takk for svar! Så dere har altså erfaring med at vennskap blir ødelagt hvis man vet at den ene er forelska i den andre? Hvorfor gikk ikke den rare stemingen over etterhvert? M: Angrer du på at du ikke sa noe i starten? Rosin: Vi kunne ikke blitt kjærester nå, men på sikt (har jeg et lite håp om)
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Da får du ha lykke til Men det er sikkert lurt å vente med å si at du er forelska til dere faktisk har mulighet til å være sammen. Hvis han er opptatt kan det jo ta en stund da
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Jeg har ikke vært i situasjonen selv, men om han ikker interessert, så blir det bare rart etter hva jeg har hørt andre fortelle. Det er vel egentlig ikke noe rart at det blir rart, dere endrer jo syn på hverandre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå