Gå til innhold

Omvendt aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er viden kjent at eldre menn søker yngre damer, og at i de fleste parforhold er mannen eldst. Jeg, som er 26 år, kunne aldri i verden vært med en yngre dame enn meg. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vært med en godt voksen dame, 40-55 år er topp.

Jeg skjønner at det kan komplisere ting, men hvorfor er så mange damer så skeptiske til yngre menn? Er det frykten for umodenhet og useriøsitet? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Johndoe26 skrev (38 minutter siden):

Jeg skjønner at det kan komplisere ting, men hvorfor er så mange damer så skeptiske til yngre menn? Er det frykten for umodenhet og useriøsitet? 

Stor aldersforskjell gjelder vel bare av når det er seksuell nytelse i bildet. Du kan være heldig å treffe ei som vil ha deg som tenker på dette. Kun til sex, men de vil at det skal være ukomplisert og uten drama. Mest sannsynlig må du være å stole på og klare å holde kjeft. Klarer du det er du nærmere enn du tror.

Som regel er det kvinner som føler seg evig unge, og da gjør det godt å få en slik bekreftelse. Hvis du tenker over hvor godt og betydningsfullt det er for henne, samtidig som hun nyter sexen med deg... kan du nok gjøre mange kvinner lykkelig.

Rådet mitt er å drite i hva andre sier hvis det er negativt, tenk heller på hvor lykkelig og tilfredstilt kvinnen blir🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro at de fleste damer på 40+ synes at en ung mann på 26 år er på et helt annet sted i livet enn dem selv. Kvinner liker at mannen er litt eldre, moden og mer voksen. Og hvis de selv har barn i 20 årene så vil de synes at det blir for sært. Det vil heller aldri kunne bli et varig forhold for kvinner og når du passerer 45+  så vil du vil like yngre damer igjen.

Anonymkode: c9821...abd

• Liker 2
Skrevet

Hovedgrunnen til at vi voksne damer er skeptiske til yngre menn er at det er vanlig at de kun ønsker å ha sex med en moden dame i en kortere periode. De er som regel ikke interesserte i et seriøst og varig forhold. Voksne damer som ønsker et seriøst forhold har ikke interesse av å være midlertidig "underholdning" for unge menn. En annen ting er som nevnt over her at mye yngre menn er på et annet sted i livet enn voksne damer. For eksempel ifht å få barn, å utdanne seg, karriere og mye annet. 

Anonymkode: fd2fd...3e6

• Liker 1
Skrevet

Tja....om det skulle skje at jeg ble forelsket i en mye yngre mann (jeg er snart 40), så hadde jeg vel tenkt generelt «uerfaren seksuelt sammenliknet med meg, på ulike steder i livet, han vil sannsynligvis ha barn, hans vennekrets er uinteressant for meg og visa versa, og hva skjer om 10/15/20 år». 

En ting er 25 og 40, noe annet er når den eldste er 60+. 

Men for bare sex.....tja, fortsatt stort sett mer interessant med noen eldre litt mer mot egen alder. Hovedsakelig. 

Hvorfor interesserer ikke yngre kvinner deg? De er da like mye individer som «oss eldre». 

Jeg er ikke lik naboen min på samme alder, liksom. 

Anonymkode: f7a6e...c22

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde lett gått for en yngre mann om jeg hadde følt at de virkelig ville satse på meg, være glad i meg og se på meg som en likeverdig partner. Jeg noen år
over 30  da. 

Anonymkode: 36232...1e8

Skrevet
Johndoe26 skrev (4 timer siden):

....men hvorfor er så mange damer så skeptiske til yngre menn? Er det frykten for umodenhet og useriøsitet? 

Ja, det tror jeg ganske så bestemt og jeg tror den frykten er berettiget. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er over 40 og foretrekker yngre menn for forhold. Vil heller være i forhold med en mann på 25 enn en mann på 45. Det er min preferanse og jeg vet om mange kvinner som deler denne preferansen for unge menn. 

Anonymkode: 439a3...62c

• Liker 3
Skrevet

Vil tro det er individuelt. Jeg tiltrekkes av helst litt eldre menn som er selvsikre, stødige, har livet sitt på stell, er ferdige med småbarnsperioden og som vet å håndtere en kvinnekropp. En yngre mann måtte jobbet mye hardere for å vekke interessen, selv om man aldri skal si aldri. Folk er forskjellige - heldigvis!

K40+ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...