AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Del Skrevet 25. november 2020 Dritt lei av å vente på min tur. Dritt lei av å proppe i meg forskjellige hormoner og kjøpe en million tester - for om jeg bare tester nok så kanskje den blir positiv... Dritt lei av å bruke 90% av dagen på å lese de samme tingene om og om igjen. Jeg vil så inderlig ha en baby. Skjønner ikke når det skal bli min tur. Anonymkode: e7257...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Del Skrevet 25. november 2020 Hei! Forstår deg så godt! Jeg er også drittlei😪 Mens er forsinket denne måneden, og jeg håper så inderlig at det er en liten spire på gang, men jeg får bare negative tester..så. Gir opp snart... Anonymkode: c0caa...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Del Skrevet 25. november 2020 Uff! Sender deg en klem ❤️ Har dessverre lite å bidra med Anonymkode: 74ab9...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Del Skrevet 25. november 2020 Føler med deg❤️ og befinner meg desverre i liknende situasjon. Ikke gi opp 🌷 viss du har tiden på din side kan det kanskje være en mulighet å pause noen måneder? Bare for å klare å samle litt pågangsmot❤️ Anonymkode: 6f3a3...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Del Skrevet 25. november 2020 Samme her, tror ikke de som ikke har opplevd det kan forstå følelsen. Prøvd i over 1,5 år her, prøverør blir vel neste steg på veien. Om jeg bare kunne fått en litt positiv graviditetstest! Vet det ikke går, men tenker ofte det bare for å kunne få litt håp.... Anonymkode: f20da...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå