AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Har noen prøvd disse? De slår så vidt ut på meg mens CB digitale eggløsningstest slår ut som «høy» Er vel kanskje en grunn til at de på normal koster 50kr? Anonymkode: 61738...ec8
Niny Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Slik så mine ut fra normal 😉 Tydelige tester. Og like tydelig positive
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Jeg sliter med dem selv. Fikk tydelig nesten positiv test på lørdag med babyplan sine, og først idag ser normal sin lik ut som babyplan-testen. Hvem vet hva som skjer her.. Anonymkode: 0d5ac...4eb
Møysa Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Niny skrev (På 25.11.2020 den 20.29): Slik så mine ut fra normal 😉 Tydelige tester. Og like tydelig positive Kult! Bruker du en app? Jeg merket ikke noe på styrken, men jeg syntes at normal sine var så tynne, og mange av dem hadde gått ut på dato. Måtte levere tilbake de og fikk over 40 esker fjernet fra hyllene😬 Jeg likte ikke clearblue digital for den hadde så mange (6)dager med blinkende smilefjes, så da hadde vi rukket å bruke opp kruttet før faktisk eggløsning.. Så jeg foretrekker babyplan strimlene. Husk å sjekk datoen på eggløsningstestene😉
Niny Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Møysa skrev (1 time siden): Kult! Bruker du en app? Jeg merket ikke noe på styrken, men jeg syntes at normal sine var så tynne, og mange av dem hadde gått ut på dato. Måtte levere tilbake de og fikk over 40 esker fjernet fra hyllene😬 Jeg likte ikke clearblue digital for den hadde så mange (6)dager med blinkende smilefjes, så da hadde vi rukket å bruke opp kruttet før faktisk eggløsning.. Så jeg foretrekker babyplan strimlene. Husk å sjekk datoen på eggløsningstestene😉 Tanken har ikke slått meg engang med å sjekke dato 🙈 Jaja, de er oppbrukte nå. Bestilte Babyplan denne gang, da det er samme pris, og opplever mange synes Babyplan er veldig troverdig 😊 Appen jeg bruker heter Premom. Du kan scanne både eggløsningstester og graviditetstester i den og få appen til å tolke verdien av testen ved å sette et tall.
Gjest ThessyB Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Møysa skrev (På 11.12.2020 den 23.32): Kult! Bruker du en app? Jeg merket ikke noe på styrken, men jeg syntes at normal sine var så tynne, og mange av dem hadde gått ut på dato. Måtte levere tilbake de og fikk over 40 esker fjernet fra hyllene😬 Jeg likte ikke clearblue digital for den hadde så mange (6)dager med blinkende smilefjes, så da hadde vi rukket å bruke opp kruttet før faktisk eggløsning.. Så jeg foretrekker babyplan strimlene. Husk å sjekk datoen på eggløsningstestene😉 Hæ? Blinker de ikke kun den dagen du faktisk har el?
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 ThessyB skrev (2 minutter siden): Hæ? Blinker de ikke kun den dagen du faktisk har el? Finnes forskjellige tester. De lilla fra CB blinker smil når positiv test nærmer seg, og gir fast smil når testen er positiv. De rosa gir kun smil når testen er positiv, ikke noe før. Min erfaring er 100% at de rosa er best. Mange som har opplevd tull med de lilla. 2
Gjest ThessyB Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Amatariel skrev (Akkurat nå): Finnes forskjellige tester. De lilla fra CB blinker smil når positiv test nærmer seg, og gir fast smil når testen er positiv. De rosa gir kun smil når testen er positiv, ikke noe før. Min erfaring er 100% at de rosa er best. Mange som har opplevd tull med de lilla. Okei, det visste jeg ikke. Jeg har de rosa nå - synes fra forrige runde at de strimmelene er så vriene og tolke.
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 (endret) ThessyB skrev (1 minutt siden): Okei, det visste jeg ikke. Jeg har de rosa nå - synes fra forrige runde at de strimmelene er så vriene og tolke. Det er veldig greit med digitale ja, dersom man ikke liker å tolke. Jeg liker strimlene fordi jeg ofte har laange og ustabile sykluser så må teste i mange dager innimellom. Og strimler i rimelige i bruk. Men jeg har en pakke digitale liggende på lur. Så hvis jeg får såpass nær positiv strimmel at jeg er usikker på om den ER positiv eller ikke, så bruker jeg en digital for å sjekke. Fikk faktisk bruk for det to ganger denne syklusen her Endret 12. desember 2020 av Amatariel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå