Gå til innhold

Hvilken yrkesgruppe er mest utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring?

Anonymkode: 2c325...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politi og kriminalomsorg. Jobber tett på hverandre til alle døgnets tider og opplever mye skremmende sammen, som gjør at man får et bånd.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jo høyere utdanning, jo flere reisedøgn og jo mer sentralt du bor, jo mer øker sannsynligheten for utroskap.

Dersom du ikke liker utroskap, finn en skogsarbeider fra Engerdal eller en kassadame fra Tyin.

Skrevet
Alterego666 skrev (3 minutter siden):

Jo høyere utdanning, jo flere reisedøgn og jo mer sentralt du bor, jo mer øker sannsynligheten for utroskap.

Dersom du ikke liker utroskap, finn en skogsarbeider fra Engerdal eller en kassadame fra Tyin.

Kassadama kjeder seg i livet sitt og har noe spennende på si. Mens skogsarbeideren drikker for mye og gjør dumme ting på fylla 😉

Anonymkode: d66ef...8f7

Skrevet

Jeg var elskerinna til en ganske kjent politiker. Tror mange av de har noen «svin på skogen» . 

Anonymkode: 67cb7...bc9

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kassadama kjeder seg i livet sitt og har noe spennende på si. Mens skogsarbeideren drikker for mye og gjør dumme ting på fylla 😉

Anonymkode: d66ef...8f7

Ingen roser uten torner, si.😁

Skrevet (endret)

Sykepleiere tror jeg at jeg leste en gang. 

Sykepleiere er ofte mindre intelligente og av den grunn mangler de ofte et moralsk kompass. Merk at jeg skriver ofte, det gjelder ikke alle. 

Edit: Det jeg leste var en studie fra USA, så det er mulig det ikke gjelder norske forhold. 

Endret av Mezinchaleft
  • Liker 1
Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Jeg kom ikke på pallen, men partner gjorde det.
Hvordan tolke dette?

Har partneren din vært utro mot deg, også er dere enda sammen?

Anonymkode: ec10e...1bd

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har partneren din vært utro mot deg, også er dere enda sammen?

Hennes yrkeskategori er på pallen av den linkede listen over yrker med mye utroskap.

Så vidt jeg vet har hun ikke vært utro, men dette er ikke noe jeg spør om eller sjekker.

Skrevet
Alterego666 skrev (16 minutter siden):

Hennes yrkeskategori er på pallen av den linkede listen over yrker med mye utroskap.

Så vidt jeg vet har hun ikke vært utro, men dette er ikke noe jeg spør om eller sjekker.

Oja, beklager. Misforsto det du skrev. Det var bra at ingen har vært utro.  

Skrevet
Mezinchaleft skrev (27 minutter siden):

Sykepleiere er ofte mindre intelligente og av den grunn mangler de ofte et moralsk kompass. Merk at jeg skriver ofte, det gjelder ikke alle. 

Edit: Det jeg leste var en studie fra USA, så det er mulig det ikke gjelder norske forhold. 

Provokatør du😁

Anonymkode: 2c325...0b0

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (28 minutter siden):

Jeg kom ikke på pallen, men partner gjorde det.
Hvordan tolke dette?

Lei en privatdetektiv til å sjekke partneren

Gjest Alterego666
Skrevet
Kjetil E skrev (Akkurat nå):

Lei en privatdetektiv til å sjekke partneren

Hva med å heller bruke pengene på en fin opplevelse for oss begge?

Skrevet
Klagenfurt skrev (1 time siden):

Politi og kriminalomsorg. Jobber tett på hverandre til alle døgnets tider og opplever mye skremmende sammen, som gjør at man får et bånd.

Har faktisk lest et sted at en god del lesbiske kvinner som jobber blant annet i politiet er ofte utro med hverandre. De velger oftere enn heterofile kvinner ganske tøffe yrker (og det er ikke bare fordommer, for det gjør de faktisk). 

Anonymkode: 1d30b...6bb

Skrevet

Har sett myye rart på julebord og sommerfester med lærerkollger. Folk tror lærerne er så prektige, men det stemmer ikke nødvendigvis.. 

Anonymkode: 698b2...2b1

• Liker 2
Skrevet

Kunstnere. De er helt ekstreme.

Anonymkode: ec523...c55

• Liker 1
Skrevet

De som jobber på Hurtigruten og ColorLine😂

• Liker 1
Skrevet
Mezinchaleft skrev (43 minutter siden):

Hehe, på jobbfester hos oss er langt flere leger enn sykepleiere utro😂

Anonymkode: 04890...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...