AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hvordan hadde dere det før, under og etter? Anonymkode: fa8c6...e6f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Jeg tok planlagt KS grunnet seteleie i sommer. Tiden før var stressende for å finne ut av om baby skulle snu seg, vendingsforsøk og hvor KS skulle bli tatt. Mye styr og mange telefoner. Men når beslutningen var tatt ble jeg lettet over å få vite hvordan fødselen skulle skje. Dagen for ble jeg skrevet inn på sykehuset, og de tok mange prøver. Jeg kinne forlate sykehuset og sove hjemme. Møtte opp 7 om morgenen og fikk dusjet, satt inn kateter og diverse. Deretter var det ned på operasjonssalen. Her møtte jeg noen fantastiske leger og sykepleiere. Jeg følte meg så trygg. Jeg var spent, men langt ifra redd som jeg hadde vært før. Selve snittet gikk kjempe fint. Det skumleste var å bli sydd igjen etterpå. Jeg lengtet bare etter babyen. etterpå måtte jeg ligge lenge på intensiven (grunnet komplikasjoner på føden. Ikke hos meg). Da jeg endelig fikk se babyen var alt fint. Jeg hadde ikke så vondt etterpå. Dusjet samme dag og kunne fint reise meg. De neste dagene trengte jeg lite smertestillende. Det eneste kjipe var å slite med å komme seg inn og ut av sengen og å være forsiktig. Men alt i alt var det en fin opplevelse. Kunne lett gjort det igjen. Anonymkode: 02372...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tok planlagt KS grunnet seteleie i sommer. Tiden før var stressende for å finne ut av om baby skulle snu seg, vendingsforsøk og hvor KS skulle bli tatt. Mye styr og mange telefoner. Men når beslutningen var tatt ble jeg lettet over å få vite hvordan fødselen skulle skje. Dagen for ble jeg skrevet inn på sykehuset, og de tok mange prøver. Jeg kinne forlate sykehuset og sove hjemme. Møtte opp 7 om morgenen og fikk dusjet, satt inn kateter og diverse. Deretter var det ned på operasjonssalen. Her møtte jeg noen fantastiske leger og sykepleiere. Jeg følte meg så trygg. Jeg var spent, men langt ifra redd som jeg hadde vært før. Selve snittet gikk kjempe fint. Det skumleste var å bli sydd igjen etterpå. Jeg lengtet bare etter babyen. etterpå måtte jeg ligge lenge på intensiven (grunnet komplikasjoner på føden. Ikke hos meg). Da jeg endelig fikk se babyen var alt fint. Jeg hadde ikke så vondt etterpå. Dusjet samme dag og kunne fint reise meg. De neste dagene trengte jeg lite smertestillende. Det eneste kjipe var å slite med å komme seg inn og ut av sengen og å være forsiktig. Men alt i alt var det en fin opplevelse. Kunne lett gjort det igjen. Anonymkode: 02372...1c5 Mener ikke å kuppe tråden, men takk for et skikkelig svar. Hilsen ei som også er litt urolig for ks. Anonymkode: 2945c...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå