AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Har tatt endel tester av rutinemessig årsaker hos fastlege. Det er snart tre uker siden i Oslo. Hadde jeg hørt noe hvis det var dårlig nytt tror dere innen nå? Har egentlig ingen grunn til å være redd, bare er det av uforklarlig årsaker. Hvor lang tid tar sånne analyser? Og får man beskjed om dårlig nytt med en gang? Anonymkode: 71594...766
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Det vanlige med kjønnssykdommer er at har man ikke hørt noe innen 14 dager er det greit, å få resultat på blodprøver tar vanligvis 3-5 virkedager, og hiv er såpass alvorlig at de hadde ringt. Men ring legen din og dobbeltsjekk du. Anonymkode: 6a5b4...85d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vanlige med kjønnssykdommer er at har man ikke hørt noe innen 14 dager er det greit, å få resultat på blodprøver tar vanligvis 3-5 virkedager, og hiv er såpass alvorlig at de hadde ringt. Men ring legen din og dobbeltsjekk du. Anonymkode: 6a5b4...85d Jeg har dessverre en kraftig angstlidelse, så jeg klarer ikke ringe. Men da synes jeg svaret ditt indikerer at jeg kan ta det med ro. Anonymkode: 71594...766
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har dessverre en kraftig angstlidelse, så jeg klarer ikke ringe. Men da synes jeg svaret ditt indikerer at jeg kan ta det med ro. Anonymkode: 71594...766 Altså, det med at du ikke tør å ringe må du bare komme over. Du kan ikke bruke "har angst" som sovepute resten av livet. Anonymkode: 41ef3...df6 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, det med at du ikke tør å ringe må du bare komme over. Du kan ikke bruke "har angst" som sovepute resten av livet. Anonymkode: 41ef3...df6 Jeg forstår godt tanken din. Men dette er jo omfattende. Det at jeg i det hele tatt fantaserer om at jeg har hiv er jo også helt absurd og sier litt om hvor ute jeg er å kjøre mentalt. Har irrasjonell frykt på alt. Blitt mye bedre. Overvunnet panikkangst f.eks, så kanskje jeg også etterhvert klarer ringe og spør. Per nå klarer jeg det ikke. Angst er ikke bare bare dessverre. Anonymkode: 71594...766
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Hiv-test får man svar på dagen etter senest, det er en helt enkel antistoff/antigen-test som tar kort tid. Du ville hørt noe for lenge siden. Anonymkode: 68a83...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har dessverre en kraftig angstlidelse, så jeg klarer ikke ringe. Men da synes jeg svaret ditt indikerer at jeg kan ta det med ro. Anonymkode: 71594...766 Tror neppe du har HIV, men jeg ville nok ikke slått meg til ro før jeg fikk svar. Du får selvfølgelig svar når du har testet deg for noe så alvorlig som HIV. Anonymkode: 0a1d5...673
Safiye Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Du kan kanskje sjekke selv inne på Furst sine sider? For øvrig, de testene tar veldig kort tid å analysere. Man kan få svarresultat under 24 timer etter blodprøvetaking. https://www.furstpasient.no
BeautyBox Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 13.40): Altså, det med at du ikke tør å ringe må du bare komme over. Du kan ikke bruke "har angst" som sovepute resten av livet. Anonymkode: 41ef3...df6 Virker på meg som du ikke vet så mye om alvorlig angst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå