AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Ønsker å høre fra dere som begynte tidlig på jobb eller studier igjen etter fødsel (si før 6mnd). Enten det var deltid eller fulltid. Hvorfor valgte dere det og hvordan fungerte det for dere? Anonymkode: cd9d6...ea0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker å høre fra dere som begynte tidlig på jobb eller studier igjen etter fødsel (si før 6mnd). Enten det var deltid eller fulltid. Hvorfor valgte dere det og hvordan fungerte det for dere? Anonymkode: cd9d6...ea0 Forrige gang begynte jeg 50% på jobb etter 4 mnd. Hadde en ekstremt krevende baby, og det var fantastisk å endelig komme seg litt ut av huset igjen og ikke få vondt i hodet av gråting dagen lang. Denne gangen har vi en mye enklere baby (enn så lenge). Begynte på jobb 20% fra baby var seks uker, men det er veldig fleksibelt. Mye hjemmekontor, noen timer her og noen timer der + mulighet til å ta med baby på jobb. Tror det skal gå veldig greit, selv om jeg bare har prøvd i to uker hittil 🙈 Anonymkode: 732c2...c39 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Hadde vært arbeidsledig en stund når minste ble født, så hadde ikke permisjon. Fikk jobb når han var 4 mnd, da jobbet jeg kveld, så jeg dro på jobb når far kom hjem. Det fungerte utmerket for oss, eneste at vi fikk litt lite tid sammen vi voksne. Skal sies at vi hadde flaskebarn som sov hele natten og vi har delt på omsorgsoppgavene fra dag en. Anonymkode: 16a68...f59 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 20% fra 3mnd. Fleksibel hjemmekontorjobb. Det er helt nydelig! Pappaen og baby får masse tid sammen, og pappaen får en liten forsmak på permisjon/hvordan det er å være "alene" hjemme med baby. Anonymkode: bbc00...dbc 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Jeg skal starte når hun er fem måneder. Veldig spent på hvordan det blir. Hun tar flaske, så det blir ikke noe problem og det er en super, privat, liten barnehage. Jeg gleder meg til å komme i gang med å jobbe, men gruer meg veldig til å være borte fra henne. Har hjemmekontor med stor fleksibilitet, så hun får korte dager så jobber jeg på kvelden når hun sover. Anonymkode: 9577f...7a1 1
Anonym6789 Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Jobbet to mnd når baby var 5-6 mnd, og så resten av permisjonen. Det fungerte bra for meg/oss, men vi er alle forskjellig ikke minst med forskjellige babyer
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg skal starte når hun er fem måneder. Veldig spent på hvordan det blir. Hun tar flaske, så det blir ikke noe problem og det er en super, privat, liten barnehage. Jeg gleder meg til å komme i gang med å jobbe, men gruer meg veldig til å være borte fra henne. Har hjemmekontor med stor fleksibilitet, så hun får korte dager så jobber jeg på kvelden når hun sover. Anonymkode: 9577f...7a1 Jeg visste ikke at barnehager tok i mot så små barn? Er det fordi den er privat? Anonymkode: 877c1...e74
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg visste ikke at barnehager tok i mot så små barn? Er det fordi den er privat? Anonymkode: 877c1...e74 Det er ikke i Norge. Anonymkode: 9577f...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå