_Martine Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Igår kveld så skulle jeg og barna hente noe take away som var bestilt. Det var en ung gutt typisk starten av 20 årene som var foran oss i køen og som også skulle hente maten sin. Gutten fikk maten og gikk ut, gikk vel et par minutter før vi også fikk den, MEN når vi kom ut av resturanten står en dame i typisk 50 årene å skjeller ut denne gutten og prøver å gi han noe kostholdsråd. Gutten virket satt ut, ukomfortabel og spurte henne hvorfor hun bryr seg, siden han ikke kjenner henne...Altså herregud? Sånn gjør vi ikke!!! Jeg klarte ikke å la være, så jeg blandet meg inn. Jeg sa rett ut til kvinnen at det er så respektløst å skjelle ut folk på den måten, hun vet jo ikke hele historien her. Kanskje hadde gutten akkuratt hatt eksamen og ville bare slappe av uten å stresse med middagen, eller kanskje så har det bare vært en sløv dag, uansett så skal han ikke trenge å måtte forklare seg for hva han velger å gjøre i livet sitt. Mat er mat og vi har godt av å variere litt også. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk gjør slikt? Jeg fikk så vondt av å se den gutten slik... tenk så pinlig det må ha vært for han å bli skjellt ut ute blant folk... Noen folk altså🤦♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Fysj... sånne folk vet virkelig ikke hvordan de ska oppføre seg🙄 Synes det var snilt at du stod opp for gutten da, det tror jeg nok han også setter veldig pris på😊 Anonymkode: 67a7b...4cb 4
Gjest Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 (endret) Jeg applauderer deg for å stå opp mot voksne bøller som utnytter sin alder mot unge som ikke vet hvordan de skal forsvare seg selv. Endret 25. november 2020 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Uff, godt at du fikk tatt han i forsvar. Man skal aldri blande seg i hva fremmede gjør. Anonymkode: 33dc3...c8e 2
Gjest Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Uff, godt at du fikk tatt han i forsvar. Man skal aldri blande seg i hva fremmede gjør. Anonymkode: 33dc3...c8e Nja, dette er en sannhet med modifikasjoner, for da skulle jo ikke TS brutt inn 😅
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Veldig bra du tok han i forsvar 👏 makan til oppførsel. Hvordan reagerte damen når du snakket til henne? Anonymkode: 9db12...c6e 1
_Martine Skrevet 25. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Veldig bra du tok han i forsvar 👏 makan til oppførsel. Hvordan reagerte damen når du snakket til henne? Anonymkode: 9db12...c6e Hun ble jo irritert, tenker det får hun bare bli, kan ikke holde på slik værtfall! Hun prøvde å argumentere med at hun bare vil godt og det bare er fett og unødvendige kalorier i den maten. Jeg sa at all mat har kalorier og et godt kosthold består av litt fett også, kroppen trenger alle næringsstoffer. Da sa hun jeg var naiv og pekte på barna mine å spurte pm jeg ville at de skulle ende opp som noen badeballer🤦♀️ Jeg sa at livet er om balanse pluss hva jeg gir barna mine skal ikke du henge deg opp i, hva den gutten spiser skal ikke du bry deg om. Merk denne resturanten er ikke typisk mcdonalds liksom😂 er en vanlig italiensk resturant🤷♀️ altså ughhh noen folk må virkelig ta et par runder med seg selv🤡 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 _Martine skrev (2 minutter siden): Hun ble jo irritert, tenker det får hun bare bli, kan ikke holde på slik værtfall! Hun prøvde å argumentere med at hun bare vil godt og det bare er fett og unødvendige kalorier i den maten. Jeg sa at all mat har kalorier og et godt kosthold består av litt fett også, kroppen trenger alle næringsstoffer. Da sa hun jeg var naiv og pekte på barna mine å spurte pm jeg ville at de skulle ende opp som noen badeballer🤦♀️ Jeg sa at livet er om balanse pluss hva jeg gir barna mine skal ikke du henge deg opp i, hva den gutten spiser skal ikke du bry deg om. Merk denne resturanten er ikke typisk mcdonalds liksom😂 er en vanlig italiensk resturant🤷♀️ altså ughhh noen folk må virkelig ta et par runder med seg selv🤡 Da hadde jeg blitt sur. Anonymkode: 67a7b...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 _Martine skrev (På 25.11.2020 den 15.02): Hun ble jo irritert, tenker det får hun bare bli, kan ikke holde på slik værtfall! Hun prøvde å argumentere med at hun bare vil godt og det bare er fett og unødvendige kalorier i den maten. Jeg sa at all mat har kalorier og et godt kosthold består av litt fett også, kroppen trenger alle næringsstoffer. Da sa hun jeg var naiv og pekte på barna mine å spurte pm jeg ville at de skulle ende opp som noen badeballer🤦♀️ Jeg sa at livet er om balanse pluss hva jeg gir barna mine skal ikke du henge deg opp i, hva den gutten spiser skal ikke du bry deg om. Merk denne resturanten er ikke typisk mcdonalds liksom😂 er en vanlig italiensk resturant🤷♀️ altså ughhh noen folk må virkelig ta et par runder med seg selv🤡 😱😬 Anonymkode: 9db12...c6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå