AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Dere menn klager på oss kvinner at vi velger bad boysa i våre yngre dager og når vi skal etablere oss så går vi for den trygge nr 2 karen. Men er dere noe bedre da? Jeg ser det samme med dere, i yngre dager er det de sexy og populære jentene som jaktes på, men når dere skal slå dere til ro så går dere for en halvfeit kjærring som er dødskjedelig og ikke engang vil ha sex med dere. Så går dere ut der og legger an på single kvinner fordi buhu kona vil ikke ha sex. Hvorfor i helvete valgte dere henne til kone da? Fordi hun kan bake boller og vaske gulvet ? Vi legger ihvertfall bad boysa på hylla når vi etablerer oss, men dere drømmer da enda om de sexy damene dere ikke kan tenke dere til annet enn sex. Går rundt med barnevogn og feit sliten kjærring bak dere og glaner. Skam dere! Anonymkode: 8a96f...04f 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Snakk om å male fanden på veggen. Anonymkode: b59fa...c24 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Kan ikke du slutte å opprette disse trådene? Du er sjalu, we get it. Anonymkode: 558fb...56f 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Tror heller de blir lei av dama, og at hun blir feitere med årene. Så finner de seg ei yngre og strammere ei. Anonymkode: 3ffe2...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Ja, vi skjønner at du har en mann som tydeligvis har forlatt deg for noe yngre og strammere. Men selv om din eks er en dritt, så betyr ikke det at alle menn oppfører seg slik som du illustrerer. Du generaliserer jo noe helt hinsides, snakk om å dra alle menn under samme kam. Voks opp, pust ut og opprett en Tinderprofil. Anonymkode: 869aa...179 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere menn klager på oss kvinner at vi velger bad boysa i våre yngre dager og når vi skal etablere oss så går vi for den trygge nr 2 karen. Men er dere noe bedre da? Jeg ser det samme med dere, i yngre dager er det de sexy og populære jentene som jaktes på, men når dere skal slå dere til ro så går dere for en halvfeit kjærring som er dødskjedelig og ikke engang vil ha sex med dere. Så går dere ut der og legger an på single kvinner fordi buhu kona vil ikke ha sex. Hvorfor i helvete valgte dere henne til kone da? Fordi hun kan bake boller og vaske gulvet ? Vi legger ihvertfall bad boysa på hylla når vi etablerer oss, men dere drømmer da enda om de sexy damene dere ikke kan tenke dere til annet enn sex. Går rundt med barnevogn og feit sliten kjærring bak dere og glaner. Skam dere! Anonymkode: 8a96f...04f Helt riktig. Derfor er det viktig å ikke ha et negativt syn på utroskap. Jeg ønsker å beholde den lubne kona mi, mor til mine barn, og stabilitet i familien på alle måter. Men hun er for å si det rett ut, dørgende kjedelig når det kommer til sex. Tar sjelden eller aldri initiativ, har ikke ork eller lyst fordi (tusen grunner)... Det gnagde på meg i starten når hun sluttet å ha et positivt syn til lek og sex, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Er plenty av lekne damer på tinder 🤩 Anonymkode: bed34...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt riktig. Derfor er det viktig å ikke ha et negativt syn på utroskap. Jeg ønsker å beholde den lubne kona mi, mor til mine barn, og stabilitet i familien på alle måter. Men hun er for å si det rett ut, dørgende kjedelig når det kommer til sex. Tar sjelden eller aldri initiativ, har ikke ork eller lyst fordi (tusen grunner)... Det gnagde på meg i starten når hun sluttet å ha et positivt syn til lek og sex, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Er plenty av lekne damer på tinder 🤩 Anonymkode: bed34...8e7 Æsj. Anonymkode: 3ffe2...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt riktig. Derfor er det viktig å ikke ha et negativt syn på utroskap. Jeg ønsker å beholde den lubne kona mi, mor til mine barn, og stabilitet i familien på alle måter. Men hun er for å si det rett ut, dørgende kjedelig når det kommer til sex. Tar sjelden eller aldri initiativ, har ikke ork eller lyst fordi (tusen grunner)... Det gnagde på meg i starten når hun sluttet å ha et positivt syn til lek og sex, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Er plenty av lekne damer på tinder 🤩 Anonymkode: bed34...8e7 Er faktisk overraskende mange damer som ikke bryr seg om at mannen er utro. Så lenge de slipper å spre beina selv... Anonymkode: 558fb...56f 4
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Liten vits i "å gråte over spilt melk"... den tiden får du aldri tilbake😂 IQ er egentlig noe dritt!
Carrot Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 for en fantastisk tråd 😄 skam meg her og skam meg der, og når vi har fordelt litt av denne skammen og det er litt til overs kan hvemsomhelst som føler seg truffet også få litt..
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Mannen min var sammen med en skikkelig sexy dame i 20-åra. Sprettrumpe, ferskenhud.. Nå er han sammen med en litt større modell med mammarumpe og begynnende rynker rundt øynene. Begge deler er meg. Tid og barnefødsler tar på, men sånn er nå livet 😋 Anonymkode: 522c9...f82 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Skam deg selv! Alt du skriver er feil! Anonymkode: b4d98...349
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt riktig. Derfor er det viktig å ikke ha et negativt syn på utroskap. Jeg ønsker å beholde den lubne kona mi, mor til mine barn, og stabilitet i familien på alle måter. Men hun er for å si det rett ut, dørgende kjedelig når det kommer til sex. Tar sjelden eller aldri initiativ, har ikke ork eller lyst fordi (tusen grunner)... Det gnagde på meg i starten når hun sluttet å ha et positivt syn til lek og sex, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Er plenty av lekne damer på tinder 🤩 Anonymkode: bed34...8e7 Jaja: du må likevel tilbringe all din ledige tid med Fru Kjedelig, så hun har vunnet likevel. Og hvis du blir tatt kommer fru Kjedelig til å lage drama fra en annen verden og dra deg i parterapi i åresvis. Du tapte din kamp i det du satt unge på "fru kjedelig" du. Anonymkode: f1abd...e72
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan ikke du slutte å opprette disse trådene? Du er sjalu, we get it. Anonymkode: 558fb...56f Dette Anonymkode: 24e41...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå