AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Hvis en jente og en gutt sover sammen. Jenta lar gutten ta på henne, sier ikke nei, men går ikke med på sex. Det er ikke dårlig gjort vel? Gutten blir vel kåt, men han må jo ikke ta på henne heller, hvis han ikke vil. Hva synes dere? Anonymkode: e0714...dae
Nuka Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 At det viktigste egentlig er å si ifra hvor grensen går før man begynner selvfølgelig kan man endre mening, men det er også viktig å vise forståelse for at gutten blir frustrert samtidig. Mener ikke at jenta skal gi etter likevel, det er stor forskjell på å vise forståelse og gi etter som ikke er greit hvis man ikke vil ha sex 🌺 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Ikke dårlig gjort! Men neste gang kan du jo prøve å si hvor mye du vil før dere skal sove sammen. Anonymkode: a544f...322
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Hvis man ikke har snakket tydelig om noen grenser da? Har dette mye å si for om dere tenker det er dårlig gjort? Anonymkode: e0714...dae
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Unge menn kan få vondt i ballene av å ha ståkuk for lenge uten utløsning. Det kjennes ut som å ha balla i ei skrustikke! Det eneste å løse smerten på er en utløsning... Visste du det på forhånd? Jeg synes det er greit å ligge sammen og klå, jeg får ikke vondt lengre, men blir utsedvanlig kåt og det blir temmelig bløtt. La gutten få den erfaringen, det går over og han tar ikke skade av det for et par ganger...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Nei. Det er alltid lov til å snu og si nei! Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Unge menn kan få vondt i ballene av å ha ståkuk for lenge uten utløsning. Det kjennes ut som å ha balla i ei skrustikke! Det eneste å løse smerten på er en utløsning... Visste du det på forhånd? Jeg synes det er greit å ligge sammen og klå, jeg får ikke vondt lengre, men blir utsedvanlig kåt og det blir temmelig bløtt. La gutten få den erfaringen, det går over og han tar ikke skade av det for et par ganger... Da kan han ta og dra seg litt. Det er ikke andre sitr ansvar å sørge for en annens utløsning. Anonymkode: 6481c...db4 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Da burde gutten spør før han tar på henner. Ikkje hennes feil at han blir kåt men ikkje ho. Anonymkode: 141f3...c24
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det er alltid lov til å snu og si nei! Da kan han ta og dra seg litt. Det er ikke andre sitr ansvar å sørge for en annens utløsning. Anonymkode: 6481c...db4 Tviler på at jenta det gjelder liker at han begynner å ronke og sprute🤭 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Bamseklemmer skrev (57 minutter siden): Unge menn kan få vondt i ballene av å ha ståkuk for lenge uten utløsning. Det kjennes ut som å ha balla i ei skrustikke! Det eneste å løse smerten på er en utløsning... Visste du det på forhånd? Jeg synes det er greit å ligge sammen og klå, jeg får ikke vondt lengre, men blir utsedvanlig kåt og det blir temmelig bløtt. La gutten få den erfaringen, det går over og han tar ikke skade av det for et par ganger... Men er ikke dette på en måte en risiko han må ta når ikke sex er direkte avtalt? Anonymkode: e0714...dae
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er ikke dette på en måte en risiko han må ta når ikke sex er direkte avtalt? Anonymkode: e0714...dae Jo det mener jeg, han må bare belage seg på dette. Og jeg tror jenta vil ha en bekekreftelse på at han er til å stole på og ikke bare er ute etter sex. Det er viktigheten med å ligge sammen og alle jenter burde tenke slik🙄 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 Snu om på det. Er det okei hvis en gutt gjør deg skikkelig kåt og så legger seg for å sove mens du ligger der frustrert?😂 Kommunikasjon er nøkkelen.. Anonymkode: e37a7...1f8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snu om på det. Er det okei hvis en gutt gjør deg skikkelig kåt og så legger seg for å sove mens du ligger der frustrert?😂 Kommunikasjon er nøkkelen.. Anonymkode: e37a7...1f8 Ja, det er så klart helt ok dersom partner skulle endre mening og ikke lenger ønske sex etter roting. Dette kalles respekt, og er ganske vesentlig i et forhold Anonymkode: e3aff...cf9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 Det er absolutt dårlig gjort å bevisst tenne et menneske bare for å erte (at du vet på forhånd at du ikke vil gå lenger). Uavhengig av kjønn. Det gir ikke den andre personen noen rett til å begå overgrep. På ingen måte. Men lumpent gjort er det. Som å friste med mat foran en person som er veldig veldig sulten, og så si at h*n ikke får spise. Bare enda verre, for seksualdrift er sterkere enn sult. Og det er ikke bedre av at man bortforklarer med at han ikke spurte. Han tolket signalene, du sendte bevisst villedende signaler. Du er dust. Å ombestemme seg er selvfølgelig noe annet. Om man har tenkt å ha sex, men ombestemmer seg (uansett grunn, du skal aldri måtte forklare deg om årsak), er det helt innafor. Da har man ikke ertet med overlegg. Men selv om person A er en dust som erter, så skal person B respektere et nei. Uansett. Alltid. Anonymkode: c34cc...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå