AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Nå som vi ikke skal møte så mange, hvordan feirer dere voksenbursdag for barn? Hvem prioriterer dere å invitere til selskap? Anonymkode: 67c65...955
Nuka Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Aller nærmeste. Enten de oppsatte kontaktene eller de nærmeste besteforeldre, tanter, onkler. Vi inviterte en onkel, mormor&samboer og ei tante. Dessverre må man sile ut kraftig nå om man skal ha det hjemme, men barnet her i hus satt pris på det uansett ☺️
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Her blir det bare besteforeldre, pluss mine to brødre siden de uansett bor hjemme hos moren min Anonymkode: 7dcb9...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Besteforeldrene. I min kommune er det max personer i huset, inkludert dem i husstanden. Vi er tre, og kan da bare invitere to stk. Vi har ett barn besteforeldre i nærheten, og det blir da disse. Anonymkode: 133bd...dbe
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Vi har ikke voksenbursdag for barna. Visste ikke at det var en greie? Men besteforeldrene (mine foreldre) som bor i nærheten pleier å inviteres på kake på kvelden når noen i huset har bursdag. Anonymkode: 303f9...7da 2
Arkana Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Nå har vi ikke så mye familie i nærheten så vi kan invitere alle uten problemer, men om vi hadde hatt stor familie her vi bor ville vi bare delt opp feiringen. Kanskje en dag for mannens side og en dag for min side.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi har ikke voksenbursdag for barna. Visste ikke at det var en greie? Men besteforeldrene (mine foreldre) som bor i nærheten pleier å inviteres på kake på kvelden når noen i huset har bursdag. Anonymkode: 303f9...7da Da har dere jo voksenbursdag, da.... Visste du ikke at det er vanlig å invitere besteforeldre og tanter og onkler og sånt for å feire bursdagen til barnet? Det finner jeg litt vanskelig å tro.. Det er da helt vanlig med både et selskap med familie, og når de er over minste småbarnsstadiet barneselskap med barn fra bhg/klasse/nabolag. Anonymkode: 133bd...dbe
Gjest Geirfuglen Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Besteforeldre pluss tante og onkel. Usikker på oldeforeldre.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke voksenbursdag for barna. Visste ikke at det var en greie? Men besteforeldrene (mine foreldre) som bor i nærheten pleier å inviteres på kake på kvelden når noen i huset har bursdag. Anonymkode: 303f9...7da Eeh, hva kalles det besøket da? Det er jo voksne som blir invitert, ergo har dere jo voksenbesøk! Anonymkode: 3cce0...853
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eeh, hva kalles det besøket da? Det er jo voksne som blir invitert, ergo har dere jo voksenbesøk! Anonymkode: 3cce0...853 Jeg forsto heller ikke voksenbursdag, men det er tydeligvis det vi kaller familieselskap Anonymkode: e6b9c...dcb 3
minister-mio Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forsto heller ikke voksenbursdag, men det er tydeligvis det vi kaller familieselskap Anonymkode: e6b9c...dcb Jeg også trodde det var bursdag for voksne barn 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Visste du ikke at det er vanlig å invitere besteforeldre og tanter og onkler og sånt for å feire bursdagen til barnet? Det finner jeg litt vanskelig å tro.. Anonymkode: 133bd...dbe Ikke at det er relevant for tråden men i min familie feiret vi aldri bursdag med familien, så finnes faktisk folk som ikke vet at det er vanlig! Er ikke før jeg fikk kjæreste som tjueåring med stor familie som har en million familieselskap til alle anledninger jeg skjønte at det var normalt 🤷🏼♀️ Anonymkode: 117a4...e5f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Det var i allefall ingen onkler og tanter som kom og feirer bursdag ene mine eller til søsknene mine, og jeg har heller ikke invitert slektninger og hatt et eget selskap for dem. Hvor mye styr skal man egentlig lage for en bursdag, når man har flere barn? Selskapet barna mine har er med vennene/klassekameratene. Besteforeldrene stikker kanskje innom og spiser rester av kakene om kvelden. Hvis det kan kalles voksenbursdag, så har vi vel det, da. Anonymkode: 303f9...7da 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 Voksenbursdag - voksne som kommer i bursdagen Barnebursdag - barn som kommer i bursdagen Anonymkode: 7923f...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå