Gå til innhold

Hjelp en prøver: Når hadde dere samleie når dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Når hadde dere samleie i forhold til eggløsning når det traff?

2) Testet du med El tester 

Klar over at det har vært flere slike tråder men de er gamle nå. Vil gjerne høre erfaringer.

Anonymkode: c2cfb...b65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex 1 gang 2 dager før eggløsning :) 

Anonymkode: 83fbe...954

Skrevet

Meg over her, testet med eggløsningstester.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi hadde sex 1 gang 2 dager før eggløsning :) 

er sikkert mange andre faktorer som alder osv som spiller inn. 

Takker for svar

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag i EL uken. Brukte tester som indikerte at EL var nær, men fikk aldri en test som viste at det var NÅ. Gav opp de testene etter 2 dager 🙈😅 men baby ble det 👶

Anonymkode: c9394...402

Skrevet

Brukte appen Clue, hadde sex på eggløsningsdagen.

Anonymkode: 63942...769

Skrevet

De første mnd hadde vi kun samleie rundt eggløsningsdagen, annen hver dag. 
Men når det aldri klaffet prøde vi en mnd hvor vi hadde samleie omtrent hver dag hele mnd. Litt slitsomt i lengden da det ofte ikke alltid passet seg, men vi prøvde slik en mnd og da klaffet det med en gang!! 

Første graviditet hadde vi sex dagene før og etter eggløsning og da klaffet det med en gang. 

Anonymkode: 8cd0a...f93

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De første mnd hadde vi kun samleie rundt eggløsningsdagen, annen hver dag. 
Men når det aldri klaffet prøde vi en mnd hvor vi hadde samleie omtrent hver dag hele mnd. Litt slitsomt i lengden da det ofte ikke alltid passet seg, men vi prøvde slik en mnd og da klaffet det med en gang!! 

Første graviditet hadde vi sex dagene før og etter eggløsning og da klaffet det med en gang. 

Meg igjen, skal sies at vi brukte eggløsningstester alle mnd når vi kun prøve rundt EL. men det var ikke til stor hjelp her.. 

Skrevet

Den prøveperioden jeg ble gravid hadde jeg ifølge kalenderen eggløsning på en søndag. Vi hadde sex onsdag, fredag og søndag den uken. De forrige prøveperiodene mine hadde plutselig blitt 25 dager lange, når jeg vanligvis har 28 dagers syklus. Så vi passet på legge inn aksjer flere dager den uken. Har ikke kartlagt el med tester, men fulgte godt med på syklus og symptomer. Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning den lørdagen, grunnet el-slim og verking på siden. 

Anonymkode: 8925a...f53

Skrevet

Jeg testet ikke, prøvde å ha et veldig avslappet forhold til hele greia. Vi hadde sex hver dag i en hel måned og da ble jeg gravid :) 

Anonymkode: 0dca0...8c7

Skrevet

Brukte el-test,  hadde sex en dag før og to dager etter positiv test.

Anonymkode: e11da...b27

Skrevet

Brukte el-tester. Hadde sex hver eller annenhver dag fra et par dager før forventet positiv el-test, til et par dager etter el. 

Så vi hadde vel sex enten på el-dagen, eller dagen før/dagen etter. 

Anonymkode: de97c...563

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Vi hadde sex annenhver dag i EL uken. Brukte tester som indikerte at EL var nær, men fikk aldri en test som viste at det var NÅ. Gav opp de testene etter 2 dager 🙈😅 men baby ble det 👶

Anonymkode: c9394...402

Du testet i hele to dager? 

Testene viser aldri når eggløsning er, men når nivået er så høyt at egget er nær ved å slippe. 

Anonymkode: 4862a...2ef

Skrevet (endret)

Vi hadde sex hver dag fra noen dager før til EL var overstått. Jeg tok ikke EL-tester (det har jeg aldri hatt bruk for siden jeg kjenner veldig godt når jeg har EL), men jeg tempet slik at jeg visste når EL hadde vært.

Endret av Arkana
Skrevet

Hadde samleie 4 dager før eggløsning. 

Anonymkode: 569bd...3d6

Skrevet

Brukte ikke el-tester , fulgte heller med på kroppens forandringer, både første gang jeg ble gravid og nå kjente jeg også svært store el-smerter og vi hadde sex på denne dagen, dagen etter og dagen før. Fulgte også med på el-slim. Kan vel tenke meg at ikke alle kjenner like mye på symptomer da dette jo er individuelt så i så tilfelle ville jeg ha tempet eller el-testet ja

Anonymkode: 65268...6df

Skrevet

1. På eggløsningsdagen (mannen rakk akkurat å komme hjem fra jobbreise). Dagen etter positiv el-test, er ganske sikker på eggløsning fordi jeg tempet. 

2. Ja. 

Anonymkode: 90967...ccd

Skrevet

Definerte meg ikke som prøver, tok ikke tester og hadde sex når vi følte for det. Så fikk det ta den tiden det tar tenkte jeg. Og det gikk raskt, noen uker. Ennå jeg er i slutten av 30-årene. Tror virkelig på det der med ikke og stresse. 

Anonymkode: 9020e...cdc

Skrevet

Er det forsent å ha samleie dagen etter negativ test igjen?

Skrevet

Brukte ikke el-tester, men en app som fortalte ca hvilken dag jeg skulle ha eggløsning. Hadde sex to ganger om dagen hele den fruktbare uken, og da satt spiren på første forsøk :) Lykke til!

Anonymkode: c64a0...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...