Gå til innhold

kort lutealfase negativ test 1 dag etter ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er flere som har kort lutealfase som har testet positivt sent?

Jeg har i snitt lutealfase på 10 dager, og regelmessig syklus. Vet ikke når jeg hadde eggløsning sist måned. Føler meg gravid, men tester negativt to dager over ikm. Er det fremdeles håp?

Jeg er 36 år og mannen er 45. Vi har prøvd i snart 1 og 1/2 år, og bør vel snart tenke på å prøverør, om vi skal ha sjangs til å få barn...

Anonymkode: 4cf33...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 11.34):

Jeg lurer på om det er flere som har kort lutealfase som har testet positivt sent?

Jeg har i snitt lutealfase på 10 dager, og regelmessig syklus. Vet ikke når jeg hadde eggløsning sist måned. Føler meg gravid, men tester negativt to dager over ikm. Er det fremdeles håp?

Jeg er 36 år og mannen er 45. Vi har prøvd i snart 1 og 1/2 år, og bør vel snart tenke på å prøverør, om vi skal ha sjangs til å få barn...

Anonymkode: 4cf33...ebb

Jeg ville nok prøvd å komme meg til en gynekolog så du kan få prøvd progesteron for de korte lutealfasene dine. Det er iallefall verdt å prøve før dere går skrittet til ivf.

Anonymkode: 34bb1...8b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ville nok prøvd å komme meg til en gynekolog så du kan få prøvd progesteron for de korte lutealfasene dine. Det er iallefall verdt å prøve før dere går skrittet til ivf.

Anonymkode: 34bb1...8b0

Tusen takk for svar!😊 Kjente ikke til den muligheten. Har bestilt meg time😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...