Gå til innhold

After care

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i et fast forhold. Hva skjer hos dere etter sex? Har dere rutine for after care? og hva går den ut på? 

Anonymkode: bdfb7...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi legger oss gjerne tett inn til hverandre og sier faktisk «takk». Og så hvisker han noe i øret mitt, f.eks. «Du var utrolig sexy da...» og jeg «Jeg likte spesielt da du...». Og så bare kjenner vi på nærheten og døsen.

Hvis det er kveld: Rett før han sovner, går han ut på badet for å vaske pålen sin og hente en klut til meg. Ikke særlig sexy, kanskje, men jeg begynner ofte å klø etter sex hvis jeg ikke vasker av. (Burde sikkert gått på do, men da er vår erfaring at jeg våkner og ikke for sove igjen.)

Etterpå legger vi oss tett inntil hverandre igjen.💜

• Liker 3
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Vi legger oss gjerne tett inn til hverandre og sier faktisk «takk». Og så hvisker han noe i øret mitt, f.eks. «Du var utrolig sexy da...» og jeg «Jeg likte spesielt da du...». Og så bare kjenner vi på nærheten og døsen.

Hvis det er kveld: Rett før han sovner, går han ut på badet for å vaske pålen sin og hente en klut til meg. Ikke særlig sexy, kanskje, men jeg begynner ofte å klø etter sex hvis jeg ikke vasker av. (Burde sikkert gått på do, men da er vår erfaring at jeg våkner og ikke for sove igjen.)

Etterpå legger vi oss tett inntil hverandre igjen.💜

❤️💙

Skrevet

Jeg velter meg av fruen og strekker meg etter et håndkle som alltid ligger irriterende langt borte. Så er det litt tørking ettersom jeg ikke spruter inni fruen, men ett eller annet sted på kroppen.

Vi forsøker oss ofte på litt småprat med lyset av. Etter sju-åtte setninger blir øyelokkene utrolig tunge, og jeg merker at jeg ikke får med meg alt som blir sagt. Fruen sier da "sov du!". Jeg svarer i ørska "sorry, men jeg blrstrtt...". Som regel sovner jeg til det jeg innbiller meg er et overbærende smil, selv om det er for mørkt til å se noe.

• Liker 2
Skrevet

Vi dusjer,og legger oss til å sove. Ligger avogtil litt i armkroken hans etterpå, hvis jeg ikke er for trøtt.

Skrevet

Etter vanlig sex gjør vi ikke all verden. Men siden du bruker termen aftercare antar jeg du mener røffere saker. Vi ligger tett inntil hverandre og snakker om det vi nettopp har gjort, om vi synes noe var vanskelig, deilig, om det ble strukket noen grenser osv. Han koser, stryker og kysser mye på meg og gjør meg ekstra trygg i situasjonen. Sånn kan vi ligge veldig lenge før vi enten sovner, eller tar en dusj og fortsetter dagen.

Anonymkode: ba134...e5e

• Liker 1
Skrevet

Dagtid: sex, dusj, komme oss videre med dagen

kveldstid: sex, en litt lengre dusj, legge oss. Da ligger vi bare og koser, så sovner jeg vanligvis i armkroken hans rimelig fort

Skrevet

Om kvelden er jeg jo mest opptatt av å komme. Det trenger ikke å ta så lang tid, synes jeg. Deretter liker jeg å sovne nokså fort og så bruker hun vibben på seg selv når jeg har sovnet. En ordning som funker fint.

Anonymkode: 1bb32...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om kvelden er jeg jo mest opptatt av å komme. Det trenger ikke å ta så lang tid, synes jeg. Deretter liker jeg å sovne nokså fort og så bruker hun vibben på seg selv når jeg har sovnet. En ordning som funker fint.

Anonymkode: 1bb32...f65

😳🤯

Anonymkode: 1aa2c...84d

Skrevet

Det avhenger av situasjonen. Etter hverdagssexen trenger vi ikke så mye after care. Da legger vi oss bare til å sove. Men hvis vi har hatt sex med andre, så er skikkelig og grundig after care et must. Gjerne inkludert parsex. 

Anonymkode: 0d647...c21

Skrevet

Kommer an på. Etter lengre økter kan vi bli liggende og prate litt, lett stemning og fliring. Vi også takker hverandre for et godt knull😅 

Skrevet

Apropos hverdagssex. Hvis kravene til sexen blir for store, at den skal være variert, at den skal vare i minst en time og man skal ha vidunderlig og romantisk after care i etterkant, så blir terskelen for å ha sex veldig høy. Da er min erfaring at man ikke orker og heller lar det være. Hverdag er hverdag. Fest er fest. 

Anonymkode: 0d647...c21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...