Siw H Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Dette er muligens feil forum å stille et slikt spørsmål...men. Noen som aner hwordan jeg skalgå fram for å bli aktmodell? Noen som har erfaring som aktmodell, er det wanlig å bli pirret når man står akt, og i såfall, hwordan takler man det? siw h
mannfolket Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 (endret) 1 minutt siden, Siw H said: Dette er muligens feil forum å stille et slikt spørsmål...men. Noen som aner hwordan jeg skalgå fram for å bli aktmodell? Noen som har erfaring som aktmodell, er det wanlig å bli pirret når man står akt, og i såfall, hwordan takler man det? siw h Blir du kåt av å vise deg frem, onanerer du når du kommer hjem etter jobb. Endret 25. november 2020 av mannfolket 1
Siw H Skrevet 25. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2020 Men når man står der.......og swulmer........ lett for damer, men herrer da......som swulmer.......ikke lett å skjule? 1
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (6 minutter siden): Dette er muligens feil forum å stille et slikt spørsmål...men. Noen som aner hwordan jeg skalgå fram for å bli aktmodell? Noen som har erfaring som aktmodell, er det wanlig å bli pirret når man står akt, og i såfall, hwordan takler man det? siw h 1. Du må være en voksen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (13 minutter siden): Dette er muligens feil forum å stille et slikt spørsmål...men. Noen som aner hwordan jeg skalgå fram for å bli aktmodell? Noen som har erfaring som aktmodell, er det wanlig å bli pirret når man står akt, og i såfall, hwordan takler man det? siw h Har 3 års erfaring og JA det er vanlig å bli pirret.....man takler det enten ved å vente til man er hjemme og fingrer seg selv eller man tar det på settet på direkten, det er faktisk ganske vanlig da aktmodeller ofte er utpreget sexuelt sulten 🙂 Anonymkode: ae98e...91e 1
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har 3 års erfaring og JA det er vanlig å bli pirret.....man takler det enten ved å vente til man er hjemme og fingrer seg selv eller man tar det på settet på direkten, det er faktisk ganske vanlig da aktmodeller ofte er utpreget sexuelt sulten 🙂 Anonymkode: ae98e...91e Har 28 års erfaring og nei, det er ikke vanlig å bli pirret. Det er en seriøs jobb, du kan holde de ekshibisjonistiske tendensene til Swingersklubben din.
Siw H Skrevet 25. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har 3 års erfaring og JA det er vanlig å bli pirret.....man takler det enten ved å vente til man er hjemme og fingrer seg selv eller man tar det på settet på direkten, det er faktisk ganske vanlig da aktmodeller ofte er utpreget sexuelt sulten 🙂 Anonymkode: ae98e...91e Du tuller med meg.....kan el ikke fingre seg selw på settet, ? Sexuelt sultne......jeg blir kåt aw å wise meg fram....så drømmer litt om dette, men å fingre på settet når man blir tegnet?
Siw H Skrevet 25. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2020 O.G. skrev (3 minutter siden): Har 28 års erfaring og nei, det er ikke vanlig å bli pirret. Det er en seriøs jobb, du kan holde de ekshibisjonistiske tendensene til Swingersklubben din. Takk, det war hwertfall et seriøst swar, så du mener at dette ikke er noe for meg, som ja, er eksibisjonist?
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (1 minutt siden): Du tuller med meg.....kan el ikke fingre seg selw på settet, ? Sexuelt sultne......jeg blir kåt aw å wise meg fram....så drømmer litt om dette, men å fingre på settet når man blir tegnet? Du gjør ikke det hvis du vil bli hyret igjen.
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (Akkurat nå): Takk, det war hwertfall et seriøst swar, så du mener at dette ikke er noe for meg, som ja, er eksibisjonist? Jo da, men hold eksibisjonismen utenfor jobben.
Siw H Skrevet 25. november 2020 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2020 O.G. skrev (1 minutt siden): Jo da, men hold eksibisjonismen utenfor jobben. Da bør jeg ikke forsøke meg som aktmodell, for jeg blir opphisset aw å wære naken, og tanken på at jeg skal tegnes finner jeg pirrende. Har du aldri blitt pirret i en slik setting? S
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (1 minutt siden): Da bør jeg ikke forsøke meg som aktmodell, for jeg blir opphisset aw å wære naken, og tanken på at jeg skal tegnes finner jeg pirrende. Har du aldri blitt pirret i en slik setting? S Nei.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Siw H: Bare lurte - har du noen erfaringer med å være naken på offentlige steder det det er en viss form for risiko at du kan bli sett, samtidig som du ikke vil bli sett uten en tråd da dette kan bli særdeles pinlig? Altså ikke naken for å bli sett, men naken for å utfordre risikomomentet ved det å være uten klær på et sted der alle andre er påkledd ...? Anonymkode: f2636...f66
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 Siw H skrev (2 timer siden): Da bør jeg ikke forsøke meg som aktmodell, for jeg blir opphisset aw å wære naken, og tanken på at jeg skal tegnes finner jeg pirrende. Har du aldri blitt pirret i en slik setting? S Kan ikke se noe galt i å være kåt? da er det jo værre for menn som får synlig ereksjon... I min BDSM-test fikk jeg toppscore på eksibisjonisme, men jeg har aldri vist meg frem, tror jeg... @Siw H Kan det være at jeg tenner mye på synet av det?
Siw H Skrevet 25. november 2020 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siw H: Bare lurte - har du noen erfaringer med å være naken på offentlige steder det det er en viss form for risiko at du kan bli sett, samtidig som du ikke vil bli sett uten en tråd da dette kan bli særdeles pinlig? Altså ikke naken for å bli sett, men naken for å utfordre risikomomentet ved det å være uten klær på et sted der alle andre er påkledd ...? Anonymkode: f2636...f66 Nei, har bare erfaring fra naturiststrender....... og da blir jeg opphisset......... Og jeg liker det, derfor har jeg fantasert om å stå aktmodell.... S
Royen Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har vondt for å tro at man blir kåt av å stå aktmodell, hvis en kar får ereksjon mens han står der ,blir han vel ikke hyret flere ganger. Hadde vært interessant å få en uttalelse av en aktmodell. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 Siw H skrev (På 25.11.2020 den 11.33): Takk, det war hwertfall et seriøst swar, så du mener at dette ikke er noe for meg, som ja, er eksibisjonist? Beklager, men klarer ikke å la være... 😃 Mangler du bokstaven V på tastaturet ditt? En ting skal du ha. Du er konsekvent i alle fall 👍 Anonymkode: 11788...bc1
Siw H Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #18 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Beklager, men klarer ikke å la være... 😃 Mangler du bokstaven V på tastaturet ditt? En ting skal du ha. Du er konsekvent i alle fall 👍 Anonymkode: 11788...bc1 Nei, jeg er halwt Amerikansk. 🙂 S 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #19 Skrevet 18. februar 2021 Siw H skrev (1 time siden): Nei, jeg er halwt Amerikansk. 🙂 S Eehhhh....hadde du bare brukt w’n konsekvent. Så nei, den biter jeg ikke på! Anonymkode: e09bb...fa5
Anbefalte innlegg