AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Overskriften sier alt. Føler meg helt forferdelig Anonymkode: b3b69...63e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Du kan gjøre det slutt og la være å si det. Eller så kan du prøve å leve med det og holde det for deg selv. Hva godt vil det føre med seg at du gnir det inn at du var utro? Var også utro, gjorde det slutt. Har ikke tenkt til å si det. Det var jævlig erfaring, kommer ikke til å gjøre det igjen - jeg burde gjort det slutt lenge før. Anonymkode: a6d6e...be4 1
Kenelz Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Hadde sagt i fra! Han fortjener å vite sannheten og ta avgjørelsen selv. Hvem vet? Kanskje han vil fortsatt være sammen med deg?
Gjest Smiley99 Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 (endret) Kommen an på personen. Noen har vanskelig for å se at fortid er fortid, og noen tenker at en gang utro alltid utro. Jeg ville nok ha fått vite det, men så tenker jeg at spiller det noen rolle? 🙂 Viktigste er at man kan stole på hverandre, og være tillitsfulle. Endret 25. november 2020 av Smiley99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå