Em11mily Skrevet 25. november 2020 #1 Del Skrevet 25. november 2020 Flere enn meg som kjeder seg i disse C19 tider ?? Er lei av å gå på tur alene og søker derfor etter tur venn/venninne for turer i og omkring Oslo. Kanskje jeg kan vise deg mine turstier og du vise meg dine. Vanlige forholdsregler tar vi selvfølgelig med avstand og munnbind. Selv er jeg jente, eller kvinne om du vil på 28 men du kan være så gammel eller ung du vil, koselig blir det sikkert uansett. Send meg en PM og fortell litt om deg selv og hvor ditt turområde er. Snakkes vi `? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stranger14 Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 (endret) Ingen som vil være med på tur gruppe i det fine været? Endret 31. mai 2021 av Stranger14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
møø Skrevet 11. juni 2021 #3 Del Skrevet 11. juni 2021 Er du i nærheten av Porsgrunn en eller annen gang, så kan jeg gjerne vise deg noen fine turer her i nærmiljøet. Litt skystlinje og litt fjelltopper. Ikke noe ekstremt men fint er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå