punkyB Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Hun er vel litt i overkant motbydelig blitt ? Likte henne litt til å begynne med og syntes Krisily var bitch - nå går det mer motsatt vei. Sarah W var jo ganske teit da hun fikk rosen i dag - men hun dempet seg jo litt da Krisliy fikk rose også. Sarah W ser jo veldig bra ut men det får jo være måte på hvor mye hun skal utbrodere hvor mye hun har lidd pga. det.
Samantha Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Enig med deg... Ho var favoritten min, men no har eg ikkje mykje til overs for ho lenger. Likar ikkje Krisily heller, men vil heller at ho skal få Ungkaren foran Sarah W. Blir så frustrert av dei falske (?) tårene som kjem rennande heile tida. Og Sarah snakkar minst like mykje bullshit til/om dei andre som ho sjølv påstår dei gjer til ho.
Grace Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Syns det var hysterisk festlig da ungkaren ba henne holde munn.. Tror han ble ganske irritert, virket nest som han angret på at han ga henne rose... Få henne ut sier jeg bare... Likte Kindle godt jeg men nå holder jeg en knapp på Lille Sara...
lizzy x Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 jepp,syns hun er en skikkelig kjip kjerring nå..hevngjerrig har egentlig ikke noen favoritter blant de jentene
Cupcake Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Så akkurat reprisen. Nei, hun er utrolig ekkel synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Jeg syns at Sarah W har litt vèl høye tanker om seg selv. Ja, hun er søt og flott å se på men såååå j*vla pen er hun ikke. Dessuten har hun ikke akkuratt så sjarmerende personlighet heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå