AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Etter at jeg gjorde det slutt fortsetter eksen å overfører penger til min konto hver mnd (tidligere husleie osv). Har bedt han flere ganger om å stoppe, men han nekter. Han regner med at vi skal bli sammen igjen, noe som ALDRI skjer. Hva gjør jeg? Kan man blokkere noen i nettbanken?? Anonymkode: 0c32c...ee1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Returner det, og fortsett å returner det. Anonymkode: 1da95...889 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Hadde brukt opp penga jeg. Anonymkode: 2e252...a68 16
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Dette her høres jo ut som et luksusproblem, men egentlig er det jo trakassering. Ville ha gitt han skriftlig beskjed om at han skal slutte og ta kontakt med banken din om mulig blokkering (eventuelt få nytt bankkontonr. og nytt kort hvis det er tilknyttet et kort). Hvis han er mer påtrengende etter det må du nesten gripe fatt og si at du kommer til å anmelde han for trakassering hvis han fortsetter. Håper du kommer deg videre. Han høres veldig manipulerende ut. Anonymkode: 06539...61b 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Ring banken din å hør hvilke muligheter du har her. I verste fall må du avslutte kontoen, og opprette ny. Mye styr med å legge inn nytt kontonr og diverse rundt om, men da får i alle fall ikke xen din overført til deg. Anonymkode: 42df6...53c 5
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter at jeg gjorde det slutt fortsetter eksen å overfører penger til min konto hver mnd (tidligere husleie osv). Har bedt han flere ganger om å stoppe, men han nekter. Han regner med at vi skal bli sammen igjen, noe som ALDRI skjer. Hva gjør jeg? Kan man blokkere noen i nettbanken?? Anonymkode: 0c32c...ee1 Si tusen takk og kos deg.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Jeg ville sendt en beskjed, skriftlig slik at du har dokumentasjonen: "Forholdet vårt er slutt og vi kommer ikke til å bli sammen igjen. Du trenger derfor ikke lenger å sette penger inn på min konto til fellesutgifter osv som tidligere. Hvis du likevel fortsetter å gjøre det, så vil jeg anse det som en personlig gave". Så kan du bruke pengene med god samvittighet. Anonymkode: c74b8...404 36
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Haha for et luksusproblem. Vel gjerrig var han da ikke nei. 😄 Du får takke han og si at nå har du råd til å spandere middag på daten din ikveld Anonymkode: 24381...c71 10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Haha, så du er på en måte FinDom, uten at du vet det selv. Han bare sender, hehe. Digg det. Du har lært han opp godt Anonymkode: 349cb...5e2 2
n_97 Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Synes du det er veldig ubehagelig? Blir du redd? I såfall må du gjøre noe med det for da er det trakassering. Hvis du ikke bryr deg så veldig og gjerne kan bruke opp pengene, så får du kose deg da.
n_97 Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Ellers må jeg si jeg aldri har vært borti denne formen for manipulering. Det er litt spesielt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 8.28): Etter at jeg gjorde det slutt fortsetter eksen å overfører penger til min konto hver mnd (tidligere husleie osv). Har bedt han flere ganger om å stoppe, men han nekter. Han regner med at vi skal bli sammen igjen, noe som ALDRI skjer. Hva gjør jeg? Kan man blokkere noen i nettbanken?? Anonymkode: 0c32c...ee1 har han lyst til å fortsette med dette, så er det vel opp til ham? snakk om Ilands-problem... Anonymkode: 0b90b...f53
Menchit Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Har han god økonomi? I såfall hadde jeg gitt beskjed om at jeg kom til å bruke pengene og ikke betale tilbake dersom han fortsatte.
DrueSmoothie Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 Om du har bedt han slutte med det, og han fortsetter, så tror jeg at jeg hadde satt pengene på en sparekonto jeg, helt til han slutter. På den måten kan du når som helst betale tilbake alt som er dersom han ber om det, og dersom han ikke vil ha det tilbake, vel, da ble det en bonus på deg. Han gjør jo dette helt frivillig... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå