Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt en ovn som jeg føler jeg ikke trenger. Den står uåpnet. Kjøpt for et par uker siden. Er det nå mulig å levere tilbake til Elkjøp? Synes det har vært mye frem og tilbake hos Elkjøp angående dette, og lurer på hvor vanskelige de er på dette nå?

Anonymkode: 63d4b...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke nå

Anonymkode: bfdd1...dc6

Skrevet

Så lenge den er helt uåpnet skal det ikke være noe problem😊

Anonymkode: 6f5d0...c45

• Liker 1
Skrevet (endret)

Både Elkjøp og Power har nå 50 dagers åpent kjøp for uåpnede varer.

Endret av The_Stig
Gjest Føsleguri
Skrevet

Hvorfor ikke ta kontakt med Elkjøp og spør dem i stedet for å spørre på KG?

Skrevet

Ikke nødvendigvis, de har flere ganger den siste tiden sagt at det ikke er mulig å bytte varene når jeg har handlet i fysisk butikk. På nett har det gått greit. Men hvis det gjaldt da du kjøpte ovnen, skulle de vel ha sagt det til deg.

Anonymkode: 70590...516

Skrevet

Spør Elkjøp, ikke KG.....

Anonymkode: 4b876...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 17.02):

Spør Elkjøp, ikke KG.....

Anonymkode: 4b876...e43

Folk er livredde for å spørre butikken. Vet ikke hva de er redde for, men det er visst bedre å spørre folk på KG som ikke kan gjøre noe med saken.

Anonymkode: 36298...e56

Skrevet

Jeg kjøpte noe hos Elkjøp på tirsdag og han som solgte meg dingsen var litt usikker på om dingsen faktisk møtte de spesifikasjoner jeg trengte, så han foreslo at jeg kunne kjøpe dingsen og ta den med hjem og teste, og eventuelt returnere dingsen hvis det viste seg at den ikke hadde de spesifikasjonene som jeg trenger. Altså at jeg kunne returnere dingsen selvom jeg hadde åpnet esken og tatt i bruk dingsen. Veldig generøs ordning. 

Anonymkode: 35c46...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...