christinasmithh_ Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Noen som vet hvordan det fungerer å ta norskeksamen som privatist? Må man ta både skriftlig, muntlig og sidemål ?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 christinasmithh_ skrev (2 timer siden): Noen som vet hvordan det fungerer å ta norskeksamen som privatist? Må man ta både skriftlig, muntlig og sidemål ? Ja. Jeg skal ta det til våren. Skal betale for privatskole. Anonymkode: f81ed...7a4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Du kan ta en og en av gangen, men du må ta alle. Det lønner seg å holde seg oppdatert i media. Begynn i dag. Jeg har akkurat hatt eksamen. Kjøp en norsk bok. Signatur er litt rotete etter min smak. Men den har mye saftige meninger og info. Jeg har også brukt Norsk påbygging. Den er mer oversiktlig. Men mulig du ikke skal ha påbygging🙃 Jeg hadde skriftlig eksamen. Skal ha muntlig nå straks, nynorsk til våren.. Anonymkode: fdb34...7d1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ta en og en av gangen, men du må ta alle. Det lønner seg å holde seg oppdatert i media. Begynn i dag. Jeg har akkurat hatt eksamen. Kjøp en norsk bok. Signatur er litt rotete etter min smak. Men den har mye saftige meninger og info. Jeg har også brukt Norsk påbygging. Den er mer oversiktlig. Men mulig du ikke skal ha påbygging🙃 Jeg hadde skriftlig eksamen. Skal ha muntlig nå straks, nynorsk til våren.. Anonymkode: fdb34...7d1 Helt uten undervisning? Anonymkode: f81ed...7a4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt uten undervisning? Anonymkode: f81ed...7a4 Ja😉 Anonymkode: fdb34...7d1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Det er ikke vanskelig å ta norsk som privatist, kravene er ganske lave. Jeg har vært sensor på vgs i mange år, også for privatister. Anonymkode: dfb7a...664
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanskelig å ta norsk som privatist, kravene er ganske lave. Jeg har vært sensor på vgs i mange år, også for privatister. Anonymkode: dfb7a...664 Ikke? Trodde det var veldig vanskelig jeg. Spesielt mtp nynorsk. Hva er ditt beste tips? Kanskje jeg sparer 20000kr☺️ Hva slags oppgaver er det på den skriftlige eksamen? Anonymkode: f81ed...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå