Gå til innhold

Barnehage råd, hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår mini skal i barnehagen snart, vi tenker januar-februar.

Den er åpen 6.30 - 18.30. Når er det best tror dere å levere og hente?

Jeg har hjemmekontor og er veldig fleksibel med tid.

Hvor lenge er ideelt for deres barn? Han har nettopp blitt 2 år.

Anonymkode: fa5bb...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde levert 9.30 og hentet etter frukt 

Anonymkode: 3d52f...6e5

Gjest WhisperingWind
Skrevet

I kjernetiden mellom 09-15.

Skrevet

Vi har i bhg fra 0800/0830 til 1500, med hjemmekontor og studier hjemmefra. Virker som det er normalen her blant de med hjemmekontor på småbarnsavdelingen. 
Var enda kortere dager den første tiden.

Skrevet

Mitt råd er å gjere det som passar best for dykk og eventuelt tilpasse etterkvart. Du har sikkert ei meining om kva som passar best, i forhold til rutiner og døgnrytme. Mange barn vaknar tidlig. Når barnet likevel er vaken kl halv 6 om morgonen, kan ein godt satse på tidlig levering. Andre liker å sove lenge og set pris på ein roleg morgen heime. Kva trur du passar best for ditt barn? 🙂

Sjekk først kva rutinar barnehagen har. Mange har samling til nokolunde fast tid kvar dag, etterfulgt av planlagte aktivitetar. Da ønsker barnehagen naturlig nok at barna er på plass før samlinga. Ein del har tidsfrist for når barnet må vere levert for å ete frukost i barnehagen, dersom de foreldre ønsker det. 

Eg har også fleksibel arbeidstid, og jenta mi liker å ta det med ro om morgonen. For oss passar det bra å stå opp  7.30 og levere litt før  9.30. Da rekk ho å leike litt, både heime og i bhg,  før samling . Har inntrykk av at det er anbefalt av mange å levere ganske tidlig i tilvenningstida: Ein del meiner at barna lettare kjem inn i leik når dei blir levert tidlig. Dette kan nok stemme, men var ikkje eit problem her. Bhg er open frå kl 7, men dei fleste blir levert rundt kl 9. 🙂

Det første året henta eg så snart kjernetida var slutt kl 14. Da var det ikkje alltid at ho fekk med seg frukt, men dagen var lang nok for ho likevel. Etterkvart vart det meir gøy å vere i bhg, og eg venta litt lenger med å hente. Kor lange dagar barnet trives med, vil jo variere ein del. Det merkar du nok på barnet. Lykke til! 

Anonymkode: 9d56b...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...