AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 er så redd for at baby ikke vil snu seg i hodeleie. (er i uke 31 og baby ligger i tverrleie)  er redd for at det blir ks må mest sannsynellig føde alene. da paga at min Mann må være hjemme med barna om vi ikke ordner med barnepasser. har heller ikke ett veldig stort nettverk vaginal fødsel har jeg bare gode opplevelser med. ønsker selvsagt og ha min mann med meg om jeg føder normalt. men jeg klarer meg i hvertfall uten han ved vaginal fødsel. har aldri tatt ks og tanken på at jeg muligens må være der uten min Mann skremmer meg.  og jeg ønsker og føde normalt.. Anonymkode: c5631...6ba 2
Skogkløver Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Uke 31 er jo tidlig! Min første snudde seg fra seteleie til hodeleie i uke 36-37. Babyen har masse plass til å snu seg enda, ikke ta sorgene på forskudd 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Som flergangsfødende er det helt normalt at babyen kan snu seg omkring helt frem til fødselen. Så litt tidlig å kave seg opp ennå. Anonymkode: 283c1...cba 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Så heldig du er hvis du får ks. Vaginal fødsel er helt j..... Anonymkode: e3de2...f4d 1
IkkeStudentLenger Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så heldig du er hvis du får ks. Vaginal fødsel er helt j..... Anonymkode: e3de2...f4d Kan si at jeg ikke synes ks er noen dans på roser heller, tar forferdelig lang tid å komme seg, og du må ha hjelp til mye i lang tid. Det er en heftig bukoperasjon, egentlig skal du ikke bære noe tyngre enn en melkekartong i 6 uker, men du må bære på baby. Tok 3 uker før jeg kom meg greit inn og ut av sengen. Og like lang tid før jeg klarte å trille vogn, dog bare i bortover, ikke oppover. Jeg ville heller hatt vaginal hvis det var mulig. 11
IkkeStudentLenger Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så heldig du er hvis du får ks. Vaginal fødsel er helt j..... Anonymkode: e3de2...f4d Kan si at jeg ikke synes ks er noen dans på roser heller, tar forferdelig lang tid å komme seg, og du må ha hjelp til mye i lang tid. Det er en heftig bukoperasjon, egentlig skal du ikke bære noe tyngre enn en melkekartong i 6 uker, men du må bære på baby. Tok 3 uker før jeg kom meg greit inn og ut av sengen. Og like lang tid før jeg klarte å trille vogn, dog bare i bortover, ikke oppover. Jeg ville heller hatt vaginal hvis det var mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Så heldig du er hvis du får ks. Vaginal fødsel er helt j..... Anonymkode: e3de2...f4d jeg synes ikke det..har født 2 ganger tidligere.. Anonymkode: c5631...6ba 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 4 hours ago, Skogkløver said: Uke 31 er jo tidlig! Min første snudde seg fra seteleie til hodeleie i uke 36-37. Babyen har masse plass til å snu seg enda, ikke ta sorgene på forskudd ja vet at jeg ikke skal ta sorgene på forskudd men ønsker at baby snur seg snart silk at det blir normal fødsel☺ Anonymkode: c5631...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 57 minutter siden, IkkeStudentLenger said: Kan si at jeg ikke synes ks er noen dans på roser heller, tar forferdelig lang tid å komme seg, og du må ha hjelp til mye i lang tid. Det er en heftig bukoperasjon, egentlig skal du ikke bære noe tyngre enn en melkekartong i 6 uker, men du må bære på baby. Tok 3 uker før jeg kom meg greit inn og ut av sengen. Og like lang tid før jeg klarte å trille vogn, dog bare i bortover, ikke oppover. Jeg ville heller hatt vaginal hvis det var mulig. det er det jeg tenker og har ikke bare hørt om solskinnshistorier etter ks og jeg ønsker normal fødsel det vet jeg fungerer for meg. Anonymkode: c5631...6ba 1
Arkana Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 31 er fremdeles tidlig. Min mellomste lÃ¥ i seteleie til uke 34 før han plutselig snudde seg. Ikke bekymre deg ennÃ¥. Â
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Min første (og hittil eneste) baby lå i seteleie frem til mellom uke 34 og 36. Det er helt normalt at babyer hos flergangsfødende snur seg frem til ganske tett opp mot fødsel.  Anonymkode: c2184...c6e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Du har 5 uker på deg før det er ett problem. Anbefaler deg på det varmeste å ikke bekymre deg så mye, du kommer til å slite deg mentalt ut før fødsel. Det er veldig vanlig at de ligger i både tverr og seteleie fram til uke 36. Hos meg lå lille i tverr fram til uke 35 før hun snudde seg. Prøv å bruke ukene nå på å hvile deg og slappe av så du får samla masse krefter til fødsel så kan du heller bekymre deg etter en eventuell leiekontroll  Anonymkode: 18506...53c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 tusen takk for svar☺ Anonymkode: c5631...6ba
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 Skulle gjerne hatt ks og hatt noen plager i ettertid enn å oppleve vaginal fødsel igjen. Det er helt grusomt. Kan ikke beskrives hvor vondt og fælt det er. Anonymkode: f970d...da7 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle gjerne hatt ks og hatt noen plager i ettertid enn å oppleve vaginal fødsel igjen. Det er helt grusomt. Kan ikke beskrives hvor vondt og fælt det er. Anonymkode: f970d...da7 Skulle gjort alt for å føde vaginalt, jeg, så her det nok ganske individuelt. Tok seks måneder før jeg følte meg normal igjen etter ks. 😱 Anonymkode: 3fae6...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Skulle gjerne hatt ks og hatt noen plager i ettertid enn å oppleve vaginal fødsel igjen. Det er helt grusomt. Kan ikke beskrives hvor vondt og fælt det er. Anonymkode: f970d...da7 ja folk opplever det forskjellig. jeg håper det blir normal og naturlig fødsel akk som mine 2 tidligere. jeg har ingen dårlige erfaring med vaginal fødsel.. Anonymkode: c5631...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå