AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Har kommet til et punkt jeg aldri noen gang ønsker å få meg en mann igjen. Ikke en gang kjæreste. Kanskje ons i ny og ne. det å ga en mann i livet tærer både fysisk og psykisk. Langt mer krevende enn en fulltidsjobb. flere kvinner som føler på det i coronatiden med hjemnekontor? Anonymkode: e8063...4e5 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Yep. Planlegger å gå fra min mann så fort jeg har fått ny jobb. Jeg er møkkalei guttevalper som ser på konene sine som en mor de også kan ligge med Anonymkode: 79780...078 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yep. Planlegger å gå fra min mann så fort jeg har fått ny jobb. Jeg er møkkalei guttevalper som ser på konene sine som en mor de også kan ligge med Anonymkode: 79780...078 Hva slags tragisk krek er du sammen med egentlig? Anonymkode: 5e74c...a93 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Finn deg en bedre mann da. Finnes faktisk menn som ikke har noe problem med å gjøre husarbeid på eget initiativ. Anonymkode: 8aa0c...f1c 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Hvor er vaskehjelpen ? det lurer jeg på ... Anonymkode: bd64f...a63
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Merket det for lenge siden. Det er sikkert like mye min egen feil, men resultatet blir det samme. I et forhold forsvinner jeg. Har vært singel i noen år, og stortrives med det! Anonymkode: 6e29c...8c2 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Kjenner jeg blir glad for at jeg har en mann som på eget initiativ lager middag, handler, skifter bleier, vasker klær, kopper og hus og har forståelse for at jeg også er sliten etter jobb. Jeg føler meg ganske sikker på at vi deler husarbeidet 50/50. Vi kan han ei uke hvor han er utslitt og jeg gjør mesteparten, men vi kan også ha ei uke hvor jeg ikke orker gjøre noe og han må tre til. Bodd sammen i 6 år nå så dette er ikke en forbigående fase. Hvor gamle er mennene deres? Har ett inntrykk av at de "late" mennene som synes at husarbeid er kjerringarbeid ofte er 40 pluss... Vi er i tjueårene. Forøvrig anbefaler jeg på det varmeste Roborock robotstøvsuger. I en hverdag med småbarn og hund hvor ingen av oss orker støvsuge hver dag (myyye røyting) ble robot løsningen. Det støver generelt mindre i hele huset når støvsugeren går daglig. Anonymkode: c2571...644 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Yep. Planlegger å gå fra min mann så fort jeg har fått ny jobb. Jeg er møkkalei guttevalper som ser på konene sine som en mor de også kan ligge med Anonymkode: 79780...078 Hvorfor må du ha ny jobb først? Er det kanskje han som forsørger deg? Anonymkode: 70901...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Samme er det for menn, å slite med en kvinne som skal dele alt 50/50. Mitt beste tips: Svært få mennesker passer til å bo sammen fast. Derfor man heller bo hver for seg, være kjærester. Kun tilbringe kvalitetstid sammen. Ikke leve sammen, kun møtes for sex, kos, nærhet og hygge Glem alt som heter A4-livet med barn og partner, ideen funker ikke for de fleste. Kanskje for 10%. Anonymkode: 0049b...c5e 3
RoH Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 95% av alle forhold har mer eller mindre problemer. 60-80% er det kvinner som bryter ut. Så er det et problem som menn har ansvar for. Virkelig 2
Gasellen Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme er det for menn, å slite med en kvinne som skal dele alt 50/50. Anonymkode: 0049b...c5e Hvorfor er det å slite med en samboer som vil dele arbeidet 50/50? 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 RoH skrev (1 minutt siden): 95% av alle forhold har mer eller mindre problemer. 60-80% er det kvinner som bryter ut. Så er det et problem som menn har ansvar for. Virkelig Nei. Kvinner skal jekke ned på de kravene sine. Siden 60-80% av kvinner bryter ut så kvinner er problemet og ikke menn ! Anonymkode: f94da...83c 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor må du ha ny jobb først? Er det kanskje han som forsørger deg? Anonymkode: 70901...5b8 Jeg hadde jobb ( med høyere lønn en han til og med! )frem til koronaen brøt ut. Så ønsket jeg å prøve ut parterapi med tanke på problemene vi har men det vil ikke han fordi han syns at den ordningen vi har nå er jo så fin. Så nå er det nok og han kan få lov til å bo i ett møkkahus mens jeg tar ungene og flytter så snart det lar seg gjøre. Anonymkode: 79780...078 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Finn deg en bedre mann da. Finnes faktisk menn som ikke har noe problem med å gjøre husarbeid på eget initiativ. Anonymkode: 8aa0c...f1c Utfordringen er at de fleste menn gidder å gjøre noe husarbeid i begynnelsen. Så blir de mindre og mindre kompetent etterhvert som de blir tryggere på sin partner. Etter barn kan de gjøre "hva de vil", for da er jo damen stuck. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Kvinner skal jekke ned på de kravene sine. Siden 60-80% av kvinner bryter ut så kvinner er problemet og ikke menn ! Anonymkode: f94da...83c Om menn spiller seg ut på sidelinjen med å være så utrivelige å leve med at damene heller vil leve alene, så vet jeg ikke om alternativet er at kvinnene justerer kravene. Det må jo være den som ikke vil leve alene som må justere oppførsel for å tiltrekke en samboer. Anonymkode: ebc2a...534 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Kvinner skal jekke ned på de kravene sine. Siden 60-80% av kvinner bryter ut så kvinner er problemet og ikke menn ! Anonymkode: f94da...83c Troll.. Det er da like ofte mannfolka som bryter ut av ett forhold en kvinnene. Anonymkode: c2571...644 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Kvinner skal jekke ned på de kravene sine. Siden 60-80% av kvinner bryter ut så kvinner er problemet og ikke menn ! Anonymkode: f94da...83c Lol nei, jeg kan love deg at hvis jeg treffer en ny mann så har jeg enda høyere krav til han nå en før. Men mange av dere men synes jo nærmest å tørke seg selv i ræva etter dobesøk er for høyt krav fra dama i våre dager. Anonymkode: 79780...078 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde jobb ( med høyere lønn en han til og med! )frem til koronaen brøt ut. Så ønsket jeg å prøve ut parterapi med tanke på problemene vi har men det vil ikke han fordi han syns at den ordningen vi har nå er jo så fin. Så nå er det nok og han kan få lov til å bo i ett møkkahus mens jeg tar ungene og flytter så snart det lar seg gjøre. Anonymkode: 79780...078 Exen min var sånn. Han vaska ikke før jeg maste på han x antall ganger. Til slutt orka jeg ikke mer. Har noen felles venner fortsatt og noen hadde vært hjemme hos han og det er helt kriiise der. Bremsespor i dasset, belegg i vasken, gammel søppel, grov møkk som ligger overalt og sure boxere og tskjorter som flyter rundt i hele leiligheten. Stabel med pizzaesker som er på strl med en voksen mann. Luuurer på hvorfor han ikke greier få seg ny dame... Anonymkode: c2571...644 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Exen min var sånn. Han vaska ikke før jeg maste på han x antall ganger. Til slutt orka jeg ikke mer. Har noen felles venner fortsatt og noen hadde vært hjemme hos han og det er helt kriiise der. Bremsespor i dasset, belegg i vasken, gammel søppel, grov møkk som ligger overalt og sure boxere og tskjorter som flyter rundt i hele leiligheten. Stabel med pizzaesker som er på strl med en voksen mann. Luuurer på hvorfor han ikke greier få seg ny dame... Anonymkode: c2571...644 Høres kjent ut. Min mann hadde en kompis (før jeg ble sammen med han og i begynnelsen av forholdet før vi flyttet sammen ) som pleide å komme hjem og vaske hos han sånn annenhver måned fordi han ikke orket å være der sånn som det så ut. En annen turte ikke å ta med barna sine fordi stedet var så møkkete og dermed ikke hygienisk for to unger som kryper rundt. Tredje nærmest snudde i døra og sa " her orker ikke jeg å spise " . Jeg var jævlig ung og blendet av forelskelse, og var sikker på at jeg såklart skulle klare å forandre han men nei. Anonymkode: 79780...078
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 Gasellen skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det å slite med en samboer som vil dele arbeidet 50/50? Når det er kampen, at alt skal deles likt. Noen som sjelden funker, så går ting til helvete. Når er forhold til slutt bare handler om dette, da gidder man ikke. Man gjør det som må ordnes, enten det er å vaske/rydde, skifte hjul på bilen etc. Klippe gress. Når man starter å gnåle om at man gjør for mye så er alt kjørt. Anonymkode: 0049b...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #20 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei. Kvinner skal jekke ned på de kravene sine. Siden 60-80% av kvinner bryter ut så kvinner er problemet og ikke menn ! Anonymkode: f94da...83c Merkelig logikk. Kvinnene bryter ut fordi de 1) tar ansvar for sin egen misnøye. 2) ikke alene skal være hushjelp, kokk, økonomiansvarlig, innkjøpsansvarlig, ha hovedansvar for evt. barn etc. i tillegg til full jobb. 3) ikke gidder å bruke tid på å lære opp voksne menn i hvordan (og hvorfor) man fordeler pliktoppgavene i et hjem. Kvinner bryter ut fordi (noen) menn er late, uansvarlige og egoistiske. Anonymkode: df13a...1aa 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå