AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Har vært singel i fem år. Ikke møtt en eneste kar på disse fem årene. Jeg er veltrent, pen og ser mye yngre ut, men hva hjelper vel det når man ikke møter noen. Ikke spesielt interessant personlighet, men artig for den jeg passer med... Har en jobb med hjemmekontor. Har prøvd Tinder, men får angst av det. Eksen min knuste hjertet mitt og jeg ble alvorlig deprimert, det gjorde meg så redd for å bli knust igjen. Hvis jeg er på en butikk og merker en interesse fra feks en mannlig ekspeditør, får jeg en enorm stressrespons og må skynde meg vekk. Føler meg så tafatt. Anonymkode: a9648...c00 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Har du fått noe hjelp for depresjonen? Hvor gammelt er barnet ditt? Anonymkode: 2c596...7ff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du fått noe hjelp for depresjonen? Hvor gammelt er barnet ditt? Anonymkode: 2c596...7ff Ja, jeg er frisk nå. Barnet går i bhg. Det smerter meg at det ikke får søsken. Anonymkode: a9648...c00 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg er frisk nå. Barnet går i bhg. Det smerter meg at det ikke får søsken. Anonymkode: a9648...c00 Har du råd til å få et barn aleine da? Anonymkode: 2c596...7ff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du råd til å få et barn aleine da? Anonymkode: 2c596...7ff Ja, men ønsker meg en kjæreste/ samboer. Har vurdert å få barn alene, men det betyr mest sannsynlig atter fem år som singel. Og jeg føler at livet mangler en dimensjon som singel. Men har sjekket priser på både eggfrysing og assistert befruktning, så... Jeg vet ikke. Barnet mitt er det største i livet mitt og jeg ønsker meg så veldig et til, men jeg vil så gjerne ha hele pakken. Anonymkode: a9648...c00 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Den som inter våger intet vinner. Anonymkode: 97662...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Du som er veltrent og pen burde ha store sjanser til å møte noen... Anonymkode: 4235c...a48 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du som er veltrent og pen burde ha store sjanser til å møte noen... Anonymkode: 4235c...a48 Ja litt teit beskrivelse. Ser helt normal ut. Problemet er at jeg opplever at livet mitt er helt avstengt fra å møte noen. Og Tinder klarer jeg ikke. Føler jeg blir luket ut pga alder. Anonymkode: a9648...c00
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Sannsynligheten for at du får et barn til med ny kjæreste er svært liten. Dere vil vel bli litt kjent først, og da blir du raskt godt over 40. Flertallet kan da ikke få barn. Så ikke la ønsket om et nytt barn styre ønsket om kjæreste. Anonymkode: d011d...04d 5
trøndermann38 Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 Du må bare ta sjansen, har det mye på samme måte selv så føler med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Skjønner ønsket, men du er for voksen må til å rekke å få barn med en ny partner i en fornuftig rekkefølge. Tenk heller på ønsket om kjæreste. Ja, jeg er ufrivillig sekundær infertil - så keg vet hvordan savnet er. Er på samme alder som deg, og aksepterer at det ikke blir flere. Er takknemlig for det jeg har Anonymkode: b741f...caa 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Har vært singel i fem år. Ikke møtt en eneste kar på disse fem årene. Jeg er veltrent, pen og ser mye yngre ut, men hva hjelper vel det når man ikke møter noen. Ikke spesielt interessant personlighet, men artig for den jeg passer med... Har en jobb med hjemmekontor. Har prøvd Tinder, men får angst av det. Eksen min knuste hjertet mitt og jeg ble alvorlig deprimert, det gjorde meg så redd for å bli knust igjen. Hvis jeg er på en butikk og merker en interesse fra feks en mannlig ekspeditør, får jeg en enorm stressrespons og må skynde meg vekk. Føler meg så tafatt. Anonymkode: a9648...c00 Ta en tur på byen med venninegjengen og slipp deg litt løs 😁 Lev livet! Anonymkode: 4a2e3...14a 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Tenker også at barnetoget er gått. Selv om du møter noen i morgen, må dere jo først gjennom datingfasen og noen år som kjærester før det er aktuelt med graviditet. Du har allerede et barn å ta hensyn til og kan ikke rushe inn i et nytt familieliv, du er nødt til å ta ting i et forsvarlig tempo. Plutselig er du nærmere midten av 40-åra, og få blir gravide i denne alderen. Tror du bør fokusere på å nyte det du har, og så prøve å date menn i et komfortabelt tempo uten å legge masse press på deg selv om at det må føre til baby. Den fasen av livet er i ferd med å ta slutt. En fordel er jo at menn på din alder typisk også har barn fra før, så kanskje kan barnet ditt få bonussøsken. Ikke helt det samme, men familie og samhold kan ta mange former. Anonymkode: 0c108...ba7 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 0.37): Har vært singel i fem år. Ikke møtt en eneste kar på disse fem årene. Jeg er veltrent, pen og ser mye yngre ut, men hva hjelper vel det når man ikke møter noen. Ikke spesielt interessant personlighet, men artig for den jeg passer med... Har en jobb med hjemmekontor. Har prøvd Tinder, men får angst av det. Eksen min knuste hjertet mitt og jeg ble alvorlig deprimert, det gjorde meg så redd for å bli knust igjen. Hvis jeg er på en butikk og merker en interesse fra feks en mannlig ekspeditør, får jeg en enorm stressrespons og må skynde meg vekk. Føler meg så tafatt. Anonymkode: a9648...c00 Ble det slutt med ex mens du var gravid? Hvis en mann prøver seg mens han står i kassa på jobb så bmville jeg styrt unna uansett... Må jo være ganske skrudd som blander jobb og potensiel ny kjæreste.. Anonymkode: b0592...d8f
Egenskap Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 Hvorfor ikke finne en mann du er trygg på? 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 Ts her. Ser hva dere skriver. Det er vanskelig å slå fra seg drømmen om en større familie når jeg ser at andre bare hopper i det. Venninnen min er 41 og barnløs, har møtt en 6 år eldre mann hun klaffet med umiddelbart, og de er prøvere etter å ha kjent hverandre i et par måneder (!). Fordi som de sier, nå er de såpass gamle begge to at de vet hva de vil og ingen tid å miste, etc. Jeg har jo et barn og kan ikke kaste meg ut i noe på samme måte. Men det er litt sårt å avskrive mann og barn og kjernefamilien bare pga alder og livssituasjon. Barnet mitt forlanger to småsøsken, som skal hete Kari og Kåre 😂 Anonymkode: a9648...c00 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 Kjære Ts Jeg skjønner kor vondt dette er for deg, alle dei tankene som du har om at tiden renner ut i sand. Er sjølv mann som har passert 40 år. Ser kor vanskelig selv det er å finne en partner rundt min alder som ynskjer seg barn. Dei fleste er jo ferdig med slikt. Så det er trist å tenke på at det gjerne ikke blir noe av. Anonymkode: 8f586...b50
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet mitt forlanger to småsøsken, som skal hete Kari og Kåre Anonymkode: a9648...c00 Da blir det klinikk, evt være fosterhjem. Anonymkode: 2c596...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #19 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kjære Ts Jeg skjønner kor vondt dette er for deg, alle dei tankene som du har om at tiden renner ut i sand. Er sjølv mann som har passert 40 år. Ser kor vanskelig selv det er å finne en partner rundt min alder som ynskjer seg barn. Dei fleste er jo ferdig med slikt. Så det er trist å tenke på at det gjerne ikke blir noe av. Anonymkode: 8f586...b50 Jeg tenkte som deg, inntil jeg møtte min 5 år yngre mann som heller ikke hadde barn fra før. Menn har vel mulighet til å finne seg ei litt yngre òg. Anonymkode: 2c596...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 1.12): Tinder klarer jeg ikke. Føler jeg blir luket ut pga alder. Anonymkode: a9648...c00 Det er ikke alle datingapper som har like sterk fokus på alder. Anonymkode: 2c596...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå