AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Yngste sønnen min flyttet for og gå på skole i august. Ensomt uten sønnene mine, men har en hund som er nesten som ett barn for meg🙈 lurer på: jeg har en veldig dødsangst, spesielt om natten så klarer ikke og roe meg så jeg får sove. Hatt ett slag, men det er 10 år siden. Føler veldig på at jeg lurer på hva som skjer etter døden, spesielt etter at far til mine sønner døde for tre år siden.Redd for og dø og ingen skal kunne hjelpe hunden hvis jeg blir liggende her. Dette har blitt veldig forsterket når jeg ble alene. Noen andre som har disse tankene? Anonymkode: d4ff5...2aa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Jeg har ikke barn og er relagivt ung (30), men har slitt med slike tanker før leggetid siden jeg var 13. Aner ikke hva som skjer, men får ofte panikk når jeg grubler for mye. Det gjør det vanskelig å sove... Anonymkode: eec59...c40
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Alle har! Alle tenker om hva som skjer etter døden, men ingen tenker om hva som var før fødselen... Anonymkode: abb07...d3f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 da blir man mat for mark, eller for andre Insekter... Anonymkode: df160...17f
Anciol Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Ender vel et varmt sted hvor jeg skal ha det gøy, sammen med den gale bikkjen jeg hadde som barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå