AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Ja, jeg er altså mindre pen. Og kan dermed ikke velge og vrake i de bra karfolka. Jeg ender alltid opp med en dårlig nummer to, som også har meg som sin dårlige nummer 2. Dermed blir det bare ræl... enten slemme, egoistiske, trege, kjedelige, osv, karfolk. Og jeg er ikke så sabla storforlangende. Er så sliten av å tilpasse meg andre. Hadde jeg bare hatt utseende med meg, så hadde alt føltes bedre. For det er ikke personligheten som stiller sterkest alltid tydeligvis. Anonymkode: fff72...811 1
Nuka Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Så gi f. i å se etter "nr 1" da. Tror du de pene karfolka er noe bedre? Se på innsiden og blås i det ytre, senk skuldrene så skal du se det blir bedre. Ikke finn deg i hva som helst, du er verdt mye mer 🌺 12
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Menn tiltrekkes av damer med selvtillitt altså. Såklart har utseende noe å si, menn ser bedre enn de har tankeevne. Nettdating er ikke det beste når man er mindre pen, da blir det sveipet gal side eller du oppfattes ikke som potensiell kjærestemateriale men grei nok for et ligg. Din beste opsjon er å få en kjæreste gjennom gammeldagse kanaler, dvs jobb, felles venner eller en felles interesse. Og ikke vær eller i det minste virk desperat, det er fullstendig turn-off. Hilsen en som også er under gjennomsnitt attraktiv men likevel fant en ganske kjekk fyr gjennom felles hobby. Anonymkode: e585a...913 11
Trine bb Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Hvordan skal andre kunne se deg som pen når du selv ikke gjør det ? Du snakker jo ned deg selv. Bli forelsket i deg selv så skal du se at du kan få hvem du vil. Det er en sannhet at man må elske seg selv for at andre skal kunne elske deg. 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Kjenner noen veldig pene jenter, inkl. min beste venninne. De har slitt mye mer i datingmarkedet enn meg som ser helt gjennomsnittlig ut. De virker å være drittsekkmagneter, og synes også det er vanskelig å vite om mennene blir forelsket i Dem eller i utseendet deres. Flere er også endt opp som alenemødre i ung alder. Virker som helt vanlige snille menn ikke tør å prøve seg, eller drukner i mengden. Anonymkode: 3df43...959 10
Flintis Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og jeg er ikke så sabla storforlangende. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Anonymkode: fff72...811 Nå ble jeg litt nyssgjerrig, hva forlanger du? 4
Rant Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Det finnes da flust av mindre enn gjennomsnittet vakre kvinner som har stødige kjekke menn. Du må jobbe med selvtilliten din, og jeg er helt sikker på at du har særtrekk og noen fint ved deg, som du kan fremheve. Men det er viktig at du ser glad og tilfreds ut, at du smiler mye. Smiler du mye, så smelter mannen. Også spiller attraksjon og kjemi selvfølgelig en stor rolle, samt personlighet. Med attraksjon mener jeg ikke attraktiv i "perfekt utseende attraktiv", men attraktiv hele deg som person. Ikke alle har lik smak, det kan godt henne noen synes du er pen, fordi du er du. Det er jeg sikker på. Det finnes sikkert noen smellvakre kvinner som er helt tomme på innsiden, som mannen aldri kan le med, som mannen aldri kan bedrive en fritidsaktivitet med - en kvinne som er high maintenance, som aldri er med på noe moro, krever oppmerksomhet hele tiden og er veldig sta. Det er ikke attraktivt for mange. Man vil føle seg vel sammen med en partner, ikke bare ha noen på armen. Da er man i såfall kun bare et objekt, og blir behandlet som et. Folk er forskjellig. Og alle har en subjektiv smak. Og du er sikkert mye finere enn du tror. 5
Sisselini Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg er altså mindre pen. Og kan dermed ikke velge og vrake i de bra karfolka. Jeg ender alltid opp med en dårlig nummer to, som også har meg som sin dårlige nummer 2. Dermed blir det bare ræl... enten slemme, egoistiske, trege, kjedelige, osv, karfolk. Og jeg er ikke så sabla storforlangende. Er så sliten av å tilpasse meg andre. Hadde jeg bare hatt utseende med meg, så hadde alt føltes bedre. For det er ikke personligheten som stiller sterkest alltid tydeligvis. Anonymkode: fff72...811 For meg er veltrent og ta vare på utseendet også synonymt med selvkontroll, ta vare på seg selv, selvtillit, å like å være aktiv og gå fjell- og skiturer som meg, målrettet +++. Slike ting har en del med folks personlighet å gjøre. Men med det sagt, faller for de som er dette, og det ekstra. Også; med selvtillit og smil kommer man heeelt ekstremt langt uansett. Endret 25. november 2020 av Sisselini 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Hadde holdt meg unna pga holdningen din, og det, helt uten å ha sett deg. Anonymkode: a2b46...1c4 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 Ja det er en kjensgjerning at mindre pene sliter mere !!! Anonymkode: 9d0f6...452
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg er altså mindre pen. Og kan dermed ikke velge og vrake i de bra karfolka. Jeg ender alltid opp med en dårlig nummer to, som også har meg som sin dårlige nummer 2. Dermed blir det bare ræl... enten slemme, egoistiske, trege, kjedelige, osv, karfolk. Og jeg er ikke så sabla storforlangende. Er så sliten av å tilpasse meg andre. Hadde jeg bare hatt utseende med meg, så hadde alt føltes bedre. For det er ikke personligheten som stiller sterkest alltid tydeligvis. Anonymkode: fff72...811 Du aner ikke hvor mange av disse pene mennene du snakker om faktisk er mer dritt en du noen gang vil tenke deg frem til... Nå tror du virkelig at utseendet til disse mannfolka virkelig reflekterer deres personlighet også? Mange mindre attraktive men som er MYE bedre enn disse kjekke som ofte sees. Jeg tror du leter i feil miljø, du må slutte gå etter den typen menn du har vært etter til nå. Se utenfor boksen, utvid horisonten så finner du en bra kar til slutt. Anonymkode: d9049...441 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Dette kommer nok som et sjokk på deg men pene damer sliter også med ubrukelige mannfolk. Anonymkode: 40f6f...e24 5
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde jeg bare hatt utseende med meg, så hadde alt føltes bedre. For det er ikke personligheten som stiller sterkest alltid tydeligvis. Hadde du satt større pris på deg selv, ville andre gjort det også.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 Du er nok penere enn du tror! Skjønnhet er subjektivt. Du dømmer nok bare deg selv for hardt.. Tinder, datingapper generelt er ikke det beste for å finne kjæreste heller. Hvis du skriver at du ikke er ute etter ONS og FF får du mindre matcher. 😂 Anonymkode: c50e3...284
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn tiltrekkes av damer med selvtillitt altså. Såklart har utseende noe å si, menn ser bedre enn de har tankeevne. Nettdating er ikke det beste når man er mindre pen, da blir det sveipet gal side eller du oppfattes ikke som potensiell kjærestemateriale men grei nok for et ligg. Din beste opsjon er å få en kjæreste gjennom gammeldagse kanaler, dvs jobb, felles venner eller en felles interesse. Og ikke vær eller i det minste virk desperat, det er fullstendig turn-off. Hilsen en som også er under gjennomsnitt attraktiv men likevel fant en ganske kjekk fyr gjennom felles hobby. Anonymkode: e585a...913 Bagatell, men - opsjon er ikke det samme som engelsk option. Det du mener her er sjanse eller mulighet. Anonymkode: 31599...696 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 Alterego666 skrev (10 minutter siden): Hadde du satt større pris på deg selv, ville andre gjort det også. Tull. Anonymkode: 31599...696
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tull. Anonymkode: 31599...696 Utdyp.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tull. Anonymkode: 31599...696 Det er ikke tull, faktisk. En kvinne f.eks som rakker ned på seg selv og synes selv hun er verdiløs og stygg, vil mye lettere finne seg i å bli behandlet dårlig av menn, fordi hun tenker i de baner at "det er bare sånn fordi hun fortjener det, så da må hun godta det for hun får seg ikke noe bedre". Anonymkode: ab95d...bc8 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tull. Anonymkode: 31599...696 Jeg bryr meg ikke om man er pen eller ikke. Det hjelper ikke å være pen og ha negative holdninger. Utstråling og selvtillit er mye bedre enn kun et pent ansikt. Anonymkode: c50e3...284 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #20 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, jeg er altså mindre pen. Og kan dermed ikke velge og vrake i de bra karfolka. Jeg ender alltid opp med en dårlig nummer to, som også har meg som sin dårlige nummer 2. Dermed blir det bare ræl... enten slemme, egoistiske, trege, kjedelige, osv, karfolk. Og jeg er ikke så sabla storforlangende. Er så sliten av å tilpasse meg andre. Hadde jeg bare hatt utseende med meg, så hadde alt føltes bedre. For det er ikke personligheten som stiller sterkest alltid tydeligvis. Anonymkode: fff72...811 Kanskje du faktisk bør forlange litt mer framover? Respekt f.eks. Anonymkode: a7fcc...69e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå