Ephemera Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Tror jeg bare MÅ ha en sånn... Jeg MÅ sette meg inn i bestilling fra USA...
Ephemera Skrevet 5. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2005 Hva i alle dager da... Her er linken: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...AZZZ&rfnbr=2245
Sniglå Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Nei, den synes jeg ikke var noe pen i det hele tatt. Kaaanskje på den syltynne modellen der, men ikke noe for meg nei!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #7 Skrevet 5. august 2005 Ekstremt stygg.Herregud for en sleng. Utrendy.
Ephemera Skrevet 5. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2005 Jeg er ikke syltynn... så jeg er litt redd for at den skal passe... Men jeg har sååå lyst på dongeribukse med sleng...
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #9 Skrevet 5. august 2005 Hvis du har lange bein, kan muligens bukser med sleng funke. Selv synes jeg bare det ser snålt ut, og at beina mine ser korte ut i det (jeg er relativt lav og tynn).
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #10 Skrevet 5. august 2005 Jeg synes bukser med sleng er kjempefint (jeg har lange bein), selv om det er utrendy. Men jeg likte ikke glitteret/mønstret på denne buksen. Ellers kunne jeg gjerne kjøpt denne. Likte spesielt godt linningen, og at den ser ut til å sitte stramt over hoftene.
Ephemera Skrevet 5. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2005 Jeg er 1,80 da, så bena mine er rimelig lange... Men jeg har litt problemer med at buksene blir trange i lårene, spesielt øverst på lårene. Tenkte derfor å bestille str. 16 i tilfelle. Jeg driter også i om sleng er trendy eller ikke! Jeg synes ikke dongeribukser uten sleng er fint, jeg
Arkana Skrevet 5. august 2005 #12 Skrevet 5. august 2005 Nei, den synes jeg ikke var noe pen i det hele tatt. ← Enig. Jeg synes sleng er stygt, enten det er trendy eller ikke.
Gjest Sukkerert Skrevet 5. august 2005 #13 Skrevet 5. august 2005 Jeg synes ikke det var så voldsomt mye sleng på den. Med det mener jeg at vidden i leggen ikke var mye videre enn lårvidden. Hele buksen var ganske vid. Det synes jeg var tøft. Men en får lett korte ben i så vide bukser. Med høye hæler kan buksa bli elegant.
Gjest Embla s Skrevet 5. august 2005 #14 Skrevet 5. august 2005 Så hyggelig at du fant "drømmebuksa" da
inar Skrevet 5. august 2005 #15 Skrevet 5. august 2005 den var kul..... go for it. jeg har en olabukse med sleng som jeg kjøpte på vero moda for noen år siden, bruker den enda.
Gjest Violetta Skrevet 5. august 2005 #16 Skrevet 5. august 2005 Synes buksen var knallfin jeg! Så lenge den ikke er for trang over baken. Liker spesielt godt at den ikke ser ut som den er for trang over lårene i forhold til baken...
aline Skrevet 5. august 2005 #17 Skrevet 5. august 2005 synes buksa var tøff jeg, liker bukser med vide bein selv om jeg ikke er så glad i sleng (altså at buksa blir videre fra kneet og ned) så synes jeg bukser som sitter nært over baken og blir videre fra rett under rumpa og ned er rålekkert om den sitter som den skal over rumpa. og man trenger absolutt ikke være spesiellt tynn for at det skal være stilig heller synes jeg, er selv normalt formet og med timeglass, men stortrives i slike bukser og med kroppsnære overdeler til.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #18 Skrevet 5. august 2005 Åh... Glow in the dark... du har "tatt" avartaren min mens jeg har vært fraværende her på KG...
Ephemera Skrevet 5. august 2005 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2005 ... avartaren min ligger under krysset mitt, men har ikke fått lastet den opp fordi jeg ikke har vært inne på den PC'en der det ligger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå