Karoline1907 Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Rart spørsmål, men noen som har eksempler? Er de mest hjemme alene, inviterer de venner hjem og ser på Netflix, går de på shoppingsentre, café, tur i skogen?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Er vel ganske åpenbart at ungdom i USA er like forskjellige som ungdom i Norge. Anonymkode: 00ca8...358 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Jeg var på utveksling i USA når jeg var 16-17, og da var jeg vesentlig mye mer sosial med venner enn det jeg var i Norge før og etter. Men det er ca. ti år siden, og var før Netflix ble en greie her. Men følte vi dro ut og spiste/var på shoppingsenter/kino de fleste kveldene i uken når jeg bodde der. Skolen arrangerte også mye flere sosiale ting enn vgs i Norge. Anonymkode: 21e3e...eba 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Mye røyking i USA, ettersom de har då høy aldersgrense på alkohol blir det mer pot. Anonymkode: 211c9...fe5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå