Gå til innhold

Kaloritellere-en dag borte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som teller kalorier, hva spiser dere når dere er på farta med begrensede muligheter til å velge sunn mat? Ingen mulighet til å ta med mat hjemmefra heller. 

Anonymkode: d6ee8...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dere som teller kalorier, hva spiser dere når dere er på farta med begrensede muligheter til å velge sunn mat? Ingen mulighet til å ta med mat hjemmefra heller. 

Hvis man teller kalorier/ veier mat til vanlig får man vel en viss oversikt over mengde.....  Tror det viktigste er å huske på at mat på tur som ikke veies har like mye kalorier som det man veier hjemme.... 😉

Anonymkode: fedba...237

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da driver jeg kvalifisert gjetting, og etter noen måneder med kaloritelling er jeg ganske god til det. Og så stopper jeg og kjøper en ostebrix og et par epler på Rema istedenfor en pølse og en stratos på Statoil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg klarer heldigvis å ordne frokost/lunsj greit, så får vi se hvordan det blir med middagen. 

Vi skal til dyreparken, normalt sett ville jeg da ha gått en annen plass for å spise, men i disse tider vil jeg helst unngå å gå innom andre plasser. Utvalget der e jo noe begrenset nå utenom høysesong også. Men får prøve meg litt, tenker egentlig det viktigste er å ikke stappe meg full av brus og søtsaker 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Jeg klarer heldigvis å ordne frokost/lunsj greit, så får vi se hvordan det blir med middagen. 

Vi skal til dyreparken, normalt sett ville jeg da ha gått en annen plass for å spise, men i disse tider vil jeg helst unngå å gå innom andre plasser. Utvalget der e jo noe begrenset nå utenom høysesong også. Men får prøve meg litt, tenker egentlig det viktigste er å ikke stappe meg full av brus og søtsaker 🙈

Bare velg en helt normal sunn middag. Du trenger ikke spise masse burger og pommes, men finn noe du har lyst på. Det er lov med en fridag selv når du teller kalorier ;) 

Anonymkode: 94d5e...86a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kjøper alltid én chips på soko. Ikke det sunneste, men akkurat passe størrelse for meg. Trenger ikke burger i tillegg for jeg spiser en mettende lunsj med mye fiber hjemme først så går det bra. I dyreparken får du jo sikkert litt mer skritt enn vanlig også, det gjør i hvert fall jeg 🙈

Anonymkode: a8798...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...