AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hva er dine erfaringer med dette virkemiddelet? Er du fornøyd? Hvordan gikk det etter at perioden med lønnstilskudd gikk ut? Hvor mye fikk du forresten utbetalt, tilsvarer det full lønn? Anonymkode: eb5d7...ae1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Man får normal lønn. For min del var verken praksis eller lønnstilskudd noe positivt. Bedriftene ville bare ha billig arbeidskraft, og gikk videre til neste NAV-bruker da det var slutt på vår kontrakt, selv om jeg hadde fått positiv respons gjennom hele perioden. Anonymkode: eef01...6d0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Man får normal lønn. For min del var verken praksis eller lønnstilskudd noe positivt. Bedriftene ville bare ha billig arbeidskraft, og gikk videre til neste NAV-bruker da det var slutt på vår kontrakt, selv om jeg hadde fått positiv respons gjennom hele perioden. Anonymkode: eef01...6d0 Så kjipt! 😕 Kan jeg spørre hva slags virksomhet det var og hva slags stilling/arbeidsoppgaver du hadde? Anonymkode: eb5d7...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Arbeidsgiveren min har fått lønnstilskudd, eneste jeg har merket er at jeg fikk sms/brev om at arbeidsgiver hadde søkt om det 🤔 Har helt vanlig lønn som alle andre ansatte med tilsvarende kompetanse, og samme kontrakt. Jeg forventer også at bedriften følger kontrakt etter lønnstilskudd-perioden er ferdig. Anonymkode: 54560...442
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man får normal lønn. For min del var verken praksis eller lønnstilskudd noe positivt. Bedriftene ville bare ha billig arbeidskraft, og gikk videre til neste NAV-bruker da det var slutt på vår kontrakt, selv om jeg hadde fått positiv respons gjennom hele perioden. Anonymkode: eef01...6d0 I 99% av tilfellene handler det om å få billig arbeidskraft ja, så jeg hadde ikke godtatt dette. Da er jeg heller uten jobb. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Arbeidsgiveren min har fått lønnstilskudd, eneste jeg har merket er at jeg fikk sms/brev om at arbeidsgiver hadde søkt om det 🤔 Har helt vanlig lønn som alle andre ansatte med tilsvarende kompetanse, og samme kontrakt. Jeg forventer også at bedriften følger kontrakt etter lønnstilskudd-perioden er ferdig. Anonymkode: 54560...442 Svært liten sjanse for at du får jobb videre når tilskuddet stoppet, detter er en helt syk ordning som mange fimaer utnytter. NAV lager ordninger som ikke fungerer. Lønn skal et firma betale, ferdig snakka. Anonymkode: 2206c...264 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Min arbeidsgiver skal kanskje få det for å betale deler av min lønn siden jeg ikke klarer å jobbe så effektivt som før. Jobber 50% og er 50% på aap. Håper det kan lette presset jeg føler fra sjefen... Anonymkode: 03707...00c 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 Vært heldig ser jeg. Jeg er uten noen form for utdanning, alltid jobbet type bensinstasjon og butikkjobber. Men har vært mye syk, og psyk. Hadde AAP og fikk praksisplass i en liten bedrift i 9mnd, hvor jeg fikk full opplæring. Daglig leder søkte og fikk lønnstilskudd for 6mnd, og jeg fikk en 100% stilling, opprettet for meg. Flere av de som jobber her har kommet inn i bedriften på samme måte, så det er noen som ikke utnytter systemet. Anonymkode: 09f9e...2be 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå