AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hei :) er i uke 16+ og kjenner at barnet ligger ganske nede fortsatt. Og det er sikkert vanlig det også. Kjenner ikke bevegelser enda, men får ofte veldig rar følelse langt nede i bekkenet som om barnet snur seg helt, jeg blir litt (uvel?) og litt kvalm. Noen som opplever samme? Kan det være at barnet snur seg da jeg kjenner dette? Anonymkode: 04b93...337
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Kan du kjenne livmoren som når du ligger på ryggen på morgen med full blære? Om du kan kjenne den og den kjennes hard ut så er det kynnere. Det kan føles litt rart ut om du ikke er vant til det.. Er du førstegangs? Uvanlig å kjenne liv så tidlig om man er førstegangs, er egentlig uvanlig med kynnere så tidlig også som førstegangs.. Jeg er i uke 18 nå, og 3 gangs, det er først i denne uken jeg er helt sikker på at det er baby jeg kjenner, med andre kjente jeg det bedre tidligere.. Alle svangerskap er forskjellige, så fullt mulig du kjenner liv, men det kan også være noe annet. Vanskelig å si 🙂 Anonymkode: 41278...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå