AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hei! Ble skikkelig bekymret nå. Var på do og det kom litt brun utflod når jeg tørket meg. Var på ultralyd fredag som var og da så alt bra ut. Bør jeg be om ny ultralyd? Anonymkode: 30724...79a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Det er ikke uvanlig med små blødninger under en graviditet, spesielt ikke tidlig i svangerskapet. Du her veldig skjøre slimhinner, og det skal ikke så mye til før små blodkar sprekker, uten at det er noe farlig. Hvis du hverken har smerter eller blødninger, ville jeg bare sett det an og prøvd å slappe av Når du har vært på ultralyd så sent som uke 10, og fått beskjed om at alt ser bra ut, er størst sannsynlighet for at du får en baby født til termin. Bestill deg eventuell en ny ultralyd hvis du ikke klarer å roe deg ned. Anonymkode: 35e14...b47 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 På den tiden overtar morkaka, og man får et lite fall i hormoner. Det er ikke sp uvanlig med en liten blødning da. Anonymkode: 41ea3...edb
myMa Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Jeg hadde lignende i uke 8. Ikke noe galt. Fødte til termin 😊 Mest sannsynlig en uskyldig blødning som nevnt over her.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Tusen takk for svar alle❤️Har ikke hadd noe mer utflod i dag, men konstante mensmurringer. Det blir så jeg bestiller en privat ultralyd tror jeg. Anonymkode: 30724...79a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for svar alle❤️Har ikke hadd noe mer utflod i dag, men konstante mensmurringer. Det blir så jeg bestiller en privat ultralyd tror jeg. Anonymkode: 30724...79a Hørtes lurt ut, om så bare for å få ro i sjela. Anonymkode: 41ea3...edb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå