Cuddles Skrevet 24. november 2020 #1 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Hei! Det er kanskje litt "gammeldags" i vår nye digitale verden, men jeg søker etter en brevvenn. Jeg har mange lange kvelder alene hjemme når samboer er borte på jobb, og det er noe fint med det å kunne sette seg ned å utveksle tanker og ord på papiret og ikke over tastaturet. Jeg kunne tenkt meg til å finne en brevvenn. Jeg mottok et brev fra en brevvenn jeg skulle få for mange år siden, sendte et brev tilbake men det kom aldri noe i retur.. Da var det visst over før det hadde begynt. Jeg er på utkikk etter en brevvenn som bare vil utveksle noen tanker rundt hverdagen, livssituasjoner, eller hva det måtte være. Er det noen her ute som kunne tenkt seg å bli min brevvenn? Endret 27. november 2020 av Cuddles anonymisering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em11mily Skrevet 25. november 2020 #2 Del Skrevet 25. november 2020 Cuddles skrev (13 timer siden): Hei! Det er kanskje litt "gammeldags" i vår nye digitale verden, men jeg søker etter en brevvenn. Jeg har mange lange kvelder alene hjemme når samboer er borte på jobb, og det er noe fint med det å kunne sette seg ned å utveksle tanker og ord på papiret og ikke over tastaturet. Jeg kunne tenkt meg til å finne en brevvenn. Jeg mottok et brev fra en brevvenn jeg skulle få for mange år siden, sendte et brev tilbake men det kom aldri noe i retur.. Da var det visst over før det hadde begynt. Kort om meg: Jeg er ei jente i 20årene, har en samboer som er borte halve året og har et barn. Jeg er på utkikk etter en brevvenn som bare vil utveksle noen tanker rundt hverdagen, livssituasjoner, eller hva det måtte være. Er det noen her ute som kunne tenkt seg å bli min brevvenn? For å sende brev må man ha både navn og adresse, kanske ikke lurt å indentifisere deg helt ?? Er vel bedre med email da du kan være litt anonym til dere blir bedre kjent. Bare ett råd 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddles Skrevet 25. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2020 Em11mily skrev (3 timer siden): For å sende brev må man ha både navn og adresse, kanske ikke lurt å indentifisere deg helt ?? Er vel bedre med email da du kan være litt anonym til dere blir bedre kjent. Bare ett råd 🙂 Ja, jeg ville aldri lagt ut fullt navn og adresse offentlig her på et forum. Tenkte da at dette vil bli utvekslet på innboks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Cuddles skrev (På 25.11.2020 den 14.10): Ja, jeg ville aldri lagt ut fullt navn og adresse offentlig her på et forum. Tenkte da at dette vil bli utvekslet på innboks Jeg hadde mange brevenner i mine yngre dager og husker det som veldig hyggelig. Jeg skriver gjerne brev men håndskrifta er ikke mye å skryte av. Du kan jo pm meg så får vi se???? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå