Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Julius, serie fra Dyreparken i Kristiansand, Fraglene Gullars, Thomas toget Portveien 2, Huset med det rare i Midt i smørøyet Atte katte noa. Kom, så tegner vi en sang Labbetus Myggen Ugler i mosen Redd Joppe, død eller levende To hus tett i tett Kalle klovn Postmann Pat Blekkulf, serie om miljøvern Kroppen, presentert av Trond Viggo Torgersen, Borgen skole, dramaserie for barn og unge sendt 1988–1991. Sikkert flere men er disse jeg kommer på. Hvilke var dine favoritter som barn ? Husker jeg likte godt Gulars, Portveien 2 og Labbetus. Og Borgen skole og Midt i smørøye da jeg ble litt eldre.
Millimani Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 30 minutter siden, Catalina Culès said: Sikkert flere men er disse jeg kommer på. Hvilke var dine favoritter som barn ? Husker jeg likte godt Gulars, Portveien 2 og Labbetus. Og Borgen skole og Midt i smørøye da jeg ble litt eldre. De tre siste du nevner var jeg redd for Gullars, sjiraffen Raffen og Labbetuss i flere år 🤣 Men når jeg lærte meg at de ikke var skumle , så gikk det bedre 😌 Så jeg må nevne Gullars Portveien 2 To hus tett i tett Atte katte Noa Tøydokke Anna Lokomotivet Thomas Brannmann Sam Oksen Anton Pingu Shagma (husker ikke serien så godt, men introen var veldig fin)
Gjest SVK Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 50 minutter siden, Catalina Culès said: Portveien 2, Til søndag er det advent:
Eryn Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Maika- jenta fra verdensrommet. Husker hun hadde røde gummistøvler, et kult belte med rare knapper på, og kunne gå på veggene/i taket. God bok- med Minken Fossheim. Shagma- Fransk tegnefilm. Frida- med hjertet i hånda. Spillefilm. Punky. Barna fra Ulenbucsh (noe sånt). Serie med en gjeng barn fra et øst- blokk land. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Andungen Kvakk-Kvakk 😅 Anonymkode: eff83...c14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå