AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 I år blir min første jul som singel på noen år. Jeg og min eks feiret sammen hjemme der vi bodde. I år skal jeg til foreldrene mine, og jeg klarer ikke å glede meg noe særlig, selv om jeg elsker julen. Det er noe med å komme hjem og være barnet igjen, ikke den voksne som skal ordne med mat og borddekking og slike ting. Jeg blir liksom plassert i en rolle jeg ikke fyller lengre, jeg er ikke pappas søte jente lengre, jeg er en voksen kvinne som har eget hus og jobb. (Ja, jeg hjelper selvsagt til, men det er ikke det samme.) Jeg bort en kort kjøretur fra foreldrene mine, så det blir veldig rart å ikke dukke opp. De tar det også for gitt at jeg kommer. Lillebroren min er også singel, så han er der selvsagt. Har ingen andre alternativer enn å feire alene, men det frister nesten det altså.. Det er nok veldig sårt at jeg i år er bare meg, og ikke meg og eksen. Hadde vi to kommet sammen hadde det vært noe annet.. Skammer meg litt over å ikke ha lyst å dra til de. Anonymkode: 480dc...58f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Blir også mitt første år som singel på ti år. Har foreldre som er skilt og en bror med familie som skal feire hos sin svigerfamilie. Så blir sannsynligvis kun jeg og min mor. Har heller ikke feiret jul hjemme de siste fem årene, ofte vært hos ex-svigerfamilien. Så blir ekstra sårt å ikke feire hos exen sin familie da jeg savner de voldsomt. Gruer meg til jul, men prøver å ikke tenke på det 😥 Anonymkode: 15203...c7a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Blir også mitt første år som singel på ti år. Har foreldre som er skilt og en bror med familie som skal feire hos sin svigerfamilie. Så blir sannsynligvis kun jeg og min mor. Har heller ikke feiret jul hjemme de siste fem årene, ofte vært hos ex-svigerfamilien. Så blir ekstra sårt å ikke feire hos exen sin familie da jeg savner de voldsomt. Gruer meg til jul, men prøver å ikke tenke på det 😥 Anonymkode: 15203...c7a Samme her.. Har egentlig heller lyst til å feire julen alene, bare fordi det er så sårt å være sammen med familien uten eksen. Ender vel opp med å dra til de på selve julaften, men droppe resten av julebesøkene. Anonymkode: 480dc...58f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 19.53): I år blir min første jul som singel på noen år. Jeg og min eks feiret sammen hjemme der vi bodde. I år skal jeg til foreldrene mine, og jeg klarer ikke å glede meg noe særlig, selv om jeg elsker julen. Det er noe med å komme hjem og være barnet igjen, ikke den voksne som skal ordne med mat og borddekking og slike ting. Jeg blir liksom plassert i en rolle jeg ikke fyller lengre, jeg er ikke pappas søte jente lengre, jeg er en voksen kvinne som har eget hus og jobb. (Ja, jeg hjelper selvsagt til, men det er ikke det samme.) Jeg bort en kort kjøretur fra foreldrene mine, så det blir veldig rart å ikke dukke opp. De tar det også for gitt at jeg kommer. Lillebroren min er også singel, så han er der selvsagt. Har ingen andre alternativer enn å feire alene, men det frister nesten det altså.. Det er nok veldig sårt at jeg i år er bare meg, og ikke meg og eksen. Hadde vi to kommet sammen hadde det vært noe annet.. Skammer meg litt over å ikke ha lyst å dra til de. Anonymkode: 480dc...58f Pappas søte jente🙈 Anonymkode: 471bf...0b1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Pappas søte jente🙈 Anonymkode: 471bf...0b1 ?? Anonymkode: 480dc...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå