Karoline1907 Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Jeg kunne gjerne vært hjemmeværende kone/mor, virker sykt chill i forhold til å slite meg ut hver eneste dag av livet mitt på tørr juss eller økonomi eller noe sånt kjedelig for å få livet til å gå rundt. Evt. bare hatt en enkel jobb uten mye stress 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Er du også misunnelig på uføre? Anonymkode: 3c4f2...64d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Så hvorfor valgt du da juss? Anonymkode: 7521d...aec
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Sykt chill å være prisgitt din mann angående alt som har med økonomi og gjøre? Sykt chill å bli skilt som 40-åring fordi han finner seg en ny på 25 år? Sykt chill å måtte skaffe seg sin første jobb som 40-åring? Sykt chill å bli minstepensjonist? Ikke alt handler om å ha det sykt chill Anonymkode: 3ba4c...792 26
Karoline1907 Skrevet 24. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så hvorfor valgt du da juss? Anonymkode: 7521d...aec Har ikke valgt juss enda, men vil ikke bli fattig
Karoline1907 Skrevet 24. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du også misunnelig på uføre? Anonymkode: 3c4f2...64d Nei, de er jo ikke friske 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Kunne gjerne hatt en hjemmeværende husmor jeg 😊 Gitt at hun tok seg av hus og hjem og klarte å ha et liv utenfor hjemmet. Nå er jeg forbi småbarnsperioden da, men hvis jeg kunne gått tilbake og valgt på ny hadde dette vært midt i blinken. Anonymkode: 49d16...456 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Så lenge du har et sted å bo og mat og spise så velger du jo helt selv. Anonymkode: c7dc3...58d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Er iallefall ikke sykt chill å være hjemmeværende mor med barn hjemme. Har tvillinger på nesten året og en snart 4-åring som ikke går i barnehage. Å være hjemme uten barn kunne aldri falt meg inn, synes det er fryktelig utviklende og givende å jobbe med faget mitt, men alt til sin tid. Nå er det barna som gjelder noen år Anonymkode: a65be...ad2 1
Karoline1907 Skrevet 24. november 2020 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er iallefall ikke sykt chill å være hjemmeværende mor med barn hjemme. Har tvillinger på nesten året og en snart 4-åring som ikke går i barnehage. Å være hjemme uten barn kunne aldri falt meg inn, synes det er fryktelig utviklende og givende å jobbe med faget mitt, men alt til sin tid. Nå er det barna som gjelder noen år Anonymkode: a65be...ad2 Hva jobber du som?
Trine bb Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 hvis mannen tjener så mye at kvinnen ikke trenger å jobbe , sp hva er problemet ? Da kan hun jo heller bruke mer tid på barn og hjem eller hva enn som gjør hun lykkelig. Dere som skriver at vi er skada er bare misunnelige. 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #12 Skrevet 24. november 2020 Karoline1907 skrev (3 minutter siden): Hva jobber du som? Hun jobber jo ikke! Det skriver hun jo Anonymkode: e6b63...67b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #13 Skrevet 24. november 2020 Trine bb skrev (2 minutter siden): hvis mannen tjener så mye at kvinnen ikke trenger å jobbe , sp hva er problemet ? Da kan hun jo heller bruke mer tid på barn og hjem eller hva enn som gjør hun lykkelig. Dere som skriver at vi er skada er bare misunnelige. Har noen skrevet at dere er skadet? Det har jeg ikke sett. Men klart noen synes dere hjemmeværende er kjedelige, ikke bidrar, lite intelligente etc fordi man ikke ønsker å bli utfordret i jobb og kunnskaper men kjører en gammeldags stil der man henger hjemme og alt dreier seg om barn. Men mange synes ikke dette. Der er vi forskjellige. Anonymkode: e6b63...67b 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #14 Skrevet 24. november 2020 Hva er viktigere enn familie og det som gjør en lykkelig? Hvis man har mulighet til det, og har lyst til være hjemmeværende, enten med barn eller ikke, hva er problemet? Folk er så opphengt i at JOBB er det viktigste her i livet... Det er så mye annet i verden som er viktig og meningsfylt... Jobb er bare noe man må i mine øyne 🙂 Anonymkode: 080a7...4c0 7
Sensi Skrevet 24. november 2020 #15 Skrevet 24. november 2020 Trine bb skrev (9 minutter siden): hvis mannen tjener så mye at kvinnen ikke trenger å jobbe , sp hva er problemet ? Da kan hun jo heller bruke mer tid på barn og hjem eller hva enn som gjør hun lykkelig. Dere som skriver at vi er skada er bare misunnelige. Hvis vi hadde vært i en slik situasjon, og jeg hadde en skriftlig avtale, samt sparekonto, så skulle jeg gjerne vært hjemmeværende. Det er tøft syns jeg, å stå i full jobb med små barn. Skulle gjerne hatt mer overskudd og tid til familien. 5
Sfr Skrevet 24. november 2020 #16 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sykt chill å være prisgitt din mann angående alt som har med økonomi og gjøre? Sykt chill å bli skilt som 40-åring fordi han finner seg en ny på 25 år? Sykt chill å måtte skaffe seg sin første jobb som 40-åring? Sykt chill å bli minstepensjonist? Ikke alt handler om å ha det sykt chill Anonymkode: 3ba4c...792 Typisk KG å hate TS 🧐 Ser poenget ditt men hadde du vært litt interessert i å hjelpe TS så hadde det vært mulig å skrive budskapet ditt på en oppegående måte.. Ja TS, det hadde vært chill! Men pass dermed på at forholdet er liv laga, og dersom mannen tjener såpass at du kan være hjemmeværende så bør du ha egne penger og pensjon i forhold til det du gjør hjemme i form av oppgaver med hus og barn. Kjipt å ende slik personen over beskriver hvis det skulle gå skeis om noen år. Ellers kjør på 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #17 Skrevet 24. november 2020 Jeg har termin i mars, og vi (meg og mannen min) har blitt enige om at han ikke skal i bhg. Det er vårt personlige valg, og JA det blir mye tøffere økonomisk med bare en inntekt... Men vi syns det er så verdt det ❤️ Dette er noe vi begge ønsker, så om folk syns jeg er en kjedelig mor som bruker all min tid på hjem, familie og andre ting som gir oss glede, så får det bare være. Gjør det som betyr noe for deg, om du kan! Anonymkode: 080a7...4c0 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #18 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sykt chill å være prisgitt din mann angående alt som har med økonomi og gjøre? Sykt chill å bli skilt som 40-åring fordi han finner seg en ny på 25 år? Sykt chill å måtte skaffe seg sin første jobb som 40-åring? Sykt chill å bli minstepensjonist? Ikke alt handler om å ha det sykt chill Anonymkode: 3ba4c...792 Men hva om ts er dama på 25, og han er i slutten av 40 åra 🤓😎 Da blir det sykt chill. Anonymkode: 7da5d...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #19 Skrevet 24. november 2020 3 minutter siden, Sfr said: Typisk KG å hate TS 🧐 Ser poenget ditt men hadde du vært litt interessert i å hjelpe TS så hadde det vært mulig å skrive budskapet ditt på en oppegående måte.. Ja TS, det hadde vært chill! Men pass dermed på at forholdet er liv laga, og dersom mannen tjener såpass at du kan være hjemmeværende så bør du ha egne penger og pensjon i forhold til det du gjør hjemme i form av oppgaver med hus og barn. Kjipt å ende slik personen over beskriver hvis det skulle gå skeis om noen år. Ellers kjør på Det er min erfaring på den måte at det skjedde min mor. Så jeg har lært å aldri være avhengig av et annet menneske Anonymkode: 3ba4c...792
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #20 Skrevet 24. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva om ts er dama på 25, og han er i slutten av 40 åra 🤓😎 Da blir det sykt chill. Anonymkode: 7da5d...a4e Haha, den type menn får seg jo gjerne kone og barnekull nr 3 også Anonymkode: 3ba4c...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå